Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Bepanthol-Κρέμα Προσώπου






Για άλλη μια φορά η μητέρα μου, μου "έδειξε τον σωστό δρόμο"!Ένα καλοκαίρι, λοιπόν, ύστερα από το κλασσικό κάψιμο και την αφυδάτωση και ενώ το δέρμα μου πήγαινε από το κακό στο χειρότερο η μαμά μου σαν καλή νεράιδα με τις κρέμες της μου έδωσε αυτή την κρέμα των 75Ml. και αμέσως μετά την 1η χρήση το δέρμα μου έκανε "στροφή" 180 μοιρών!Ενυδατώθηκε και το ξεφλούδισμα έγινε παρελθόν εκ τότε την χρησιμοποιώ μανιωδώς.Ωστόσο, είναι δύσκολο να την ξανά αγοράσω καθώς το μονό που κάνει αλλά το κάνει άψογα είναι η ενυδάτωση (δεν ξέρω για σας αλλά εγώ ζητώ περισσότερα από την ενυδατική μου) και είναι ακριβή 17,50 ευρώ!


                                                                                                                        Χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου