Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Essence Review #2

Γεια σας και πάλι κορίτσια !!! Σε αυτό το μπλογκποστ όπως λέει και  ο τίτλος, θα πω την άποψή μου για κάποια καινούργια προϊόντα που αγόρασα από αυτήν την εταιρεία .  


 

Ξεκινάω με αυτό το gel tint , του οποίου η απόχρωση είναι η no.01 hot red . Για το συγκεκριμένο ήμουν πολύ ενθουσιασμένη ( γιατί αγαπάω ό,τι έιναι κόκκινο και μπορεί να φορεθεί στα χειλή ) , και παρόλο που πίστευα ότι θα είναι αρκετά έντονο , σταθερό και θα έχει μεγάλη διάρκεια , αποδείχθηκε το ακριβώς αντίθετο !! Δεν είναι καθόλου έντονο , καθόλου σταθερό και δεν έχει ίχνος διάρκειας. Το μόνο θετικό είναι η μυρωδιά/γεύση του με άρωμα κεράσι ..

Έπειτα περνάω σε αυτές τις σταγόνες , οι οποίες κάνουν το βερνίκι να στεγνώνει σε διάστημα 1 . Προσωπικά είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει από τηνν συγκεκριμένη εταιρεία , καθώς μέσα σε διάστημα λιγότερων των 10" , το βερνίκι έχει στεγνώσει , δίνει λάμψη στο χρώμα, και έχει εξτρα διάρκεια. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω με το συγκεκριμένο προϊόν , είναι ότι κυλάει από τα δαχτυλα, και επικρατεί ένα μικρός χαμός, αλλά μικρό το κακό !! Το συστήνω ανεπιφύλακτα :)

Συνεχίζω με αυτό το μαύρο βερνίκι νυχιών , στην απόχρωση νο.144 Bloack is Back . Έχει ένα μεγάλο και χοντρό βουρτσάκι , το οποίο στην αρχή πίστευα ότι δεν θα με βόλευε, ωστόσο στην συνέχεια αποδείχθηκε ότι ήταν πολύ πρακτικό , καθώς έπιανε ένα μεγαλο μέρος του νυχιού . Έχει παρά πολλή καλή απόδοση χρώματος, ακόμα και με ένα πέρασμα , αρκετά έντονο , και επίσης μεγάλη διάρκεια ( προσωπικά μου διήρκεσε ΧΩΡΙΣ top coat 6 μέρες ) . Έχει πάρα πολλές ωραίες και χαρούμενες απόχρωσεις για κάθε γούστο .

 Ύστερα , έχω να σας δείξω αυτό εδώ το στυλό , το οποίο στην ουσία είναι ένα λαδάκι για τα πετσάκια και τις παρωνυχίδες. Είναι ένα αξιοπρεπέστατο προϊόν , αρκετά καλό για την τιμή του . Έχει ένα ευχάριστο άρωμα λεμονιού-μάνγκο , και δεν βγάζει περίσσια ποσότητα λαδιού .

Τις έχω και τις 2 ( για την σωμόν έχω κάνει προηγούμενη ανάρτηση ) , πιο πρόσφατη αγορά είναι η ροζ  συσκευασία , η οποία είναι illuminating make up base .  Κάνει αυτά που υπόσχεται, καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες "ατέλειες" και δίνει ένα πιο ματ αποτέλεσμα . Το μόνο αρνητικό που έχω για το συγκεκριμένο προϊόν , είναι ότι περιέχει αρκετή ποσότητα shimmer , αλλά με την εφαρμογή του foundation ουσιαστικά εξαφανίζεται ...  Μεταξύ των 2 , ΣΙΓΟΥΡΑ συνιστώ την αριστερή ;)

Από τις καλύτερες αγορές μου . Εξελίχθηκε σε ένα από τα ωραιότερα προϊόντα που έχω, καθώς με ξάφνιασε με την απόδοση του !!! .Έχει αυτό το bubble brush , το οποίο διαχωρίζει τις βλεφαρίδες, δίνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ  όγκο και μήκος , βγάζει αρκετή ποσότητα προϊόντος , και η βλεφαρίδα γίνεται πραγματικά κάγκελο !! Για την τιμή του ( 3 Ε ) , θεωρω πως είναι ένα προϊόν που αξίζει την αγορά :)

Λόγω λιπαρής επιδερμίδας, μία από τις τελευταίες μου αγορές ήταν και αυτά το "τσιγαρόχαρτα" όπως τα λεω . Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα τους .  Έχει πρακτική συσκευασία ,τα χαρτάκια δεν αφαιρούν το μακιγιάζ , και δίνουν ένα ματ αποτέλεσμα - στην ουσία κάνει όλα όσα υπόσχεται . Η τιμή του έιναι περίπου στα 2 Ε , αλλα περιέχει αρκετά μέσα στην συσκευασία ( 50-60 ) . Είναι ένα προϊόν που αν μη τι αλλο , το καλοκαιρί είναι must .

Το συγκεκριμένο το είχα βάλει "στο μάτι" . Πίστευα ότι θα έχει μεγαλύτερη κάλυψη από το άλλο κονσίλερ της Essence που έχω πάρει ( η απόψη μου γι'αυτό  είναι στο πρώτο μου review αυτής της εταιρείας) . Η απόχρωση του είναι η νο.02 soft sand . Θεωρώ την συσκευασία του πιο πρακτική , βγάζει όσο προϊόν χρειάζομαι , και έχει λίγο πιο μεγάλη διάρκει από το αλλο , παρόλο που έχει πιο αραιή σύσταση . Αρνητικό επίσης θεωρώ το γεγονός ότι ενω δεν γυρνάω το "πραγματάκι" από κάτω για να βγάλω προΪόν , βγάζει μόνο του , με αποτέλεσμα να χάνεται ποσότητα ..  ( και όχι δεν είμαι τσγκούνα :Ρ )

Τελευταίο προϊόν είναι αυτό το πινέλο για ρουζ , το οποίο το θεωρώ πολύ καλό για την τιμή του . Βγάζει αρκετό προϊόν , και εφαρμόζει ωραίο το προϊόν στο πρόσωπο . Έχει μαλακές τρίχες, δεν "γδέρνει" το πρόσωπο , και η τιμή του είναι στα 3,50 Ε.   Γενικά πιστεύω ότι τα πινέλα της Essence είναι αρκετά καλά για την τιμή τους ..

Αυτά από εμένα !!! Μόλις ανέβει και το βίντεο , θα το ποστάρω , για να δείτε και μία δεύτερη εκδοχή . Φιλιά πολλά !!! 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου