Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Garnier Purifying Pads

Σήμερα σκέφτηκα να σας γράψω για ένα προϊόν καθαρισμού - περιποίησης προσώπου που ανήκει στην εταιρεία Garnier .
Το συγκεκριμένο ανήκει σε αυτήν εδώ την σειρά :




Συγκεκριμένα θα αναφερθώ για αυτό το βαζάκι που βρίσκεται στα αριστερά της εικόνας :

 Θα ξεκινήσω λέγοντας πως το προϊόν αυτό ανήκει στην σειρά Pure . Είναι κατάλληλη για επιδερμίδες με τάση ακμής , όπως εγώ .

Το συγκεκριμένο περιέχει 56 ταμπλέτες :

Είναι εμποτισμένες με ευκάλυπτο ( έχει ένα απίστευτα έντονο άρωμα , σε σημείο να ζαλίζεσαι ) , ψευδαργυρο και σαλικυλικό οξύ ( "λεπταινει" την κεράτινη στοιβάδα και έτσι διευκολύνεται η εξαγωγή σμήγματος και μειώνεται η γυαλάδα) . Γενικότερα το σαλικυλικό οξύ , προτιμάται για ηλικίες με έντονη ακμή και ρυτίδες, καθώς είναι ικανό να μειώσει σε αισθητό βαθμό σημάδια και των 2 περιπτώσεων .

Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες , και όντως μου "μαραίνει" τα σπυράκια , πράγμα που με χαροποιεί ιδιαίτερα , γιατί είναι μία πολύ καλή λυση σε ώρα ανάγκης . Είναι με μια extra-δυνατή formula ,και έχει αποτελέσματα εντός 5 ωρών . Η τιμή του στα 8 ευρώ ( λίγο τσιμπημένη θα έλεγα ), αλλά εγώ το αγόρασα από το super-market του χωριού μου . Στην Αθήνα δεν το έχω δει πουθένα -ούτε σε φαρμακεία , ούτε σε Hondos .


Τέλος να πω πως, δεν περιέχει parabens , είναι δερματολογικά ελεγμένο , δεν δημιουργεί μαύρα στίγματα ( θα ήταν οξύμωρο ο.Ο ) , ΔΕΝ ΑΦΥΔΑΤΏΝΕΙ αλλά ΔΕΝ συνίσταται για ευαίσθητες / ξηρές επιδερμίδες .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου