Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

La Roche Posay Effaclar DUO

       



 Γεια σας κορίτσια,      
           
              Είμαι καινούργια εδώ! Είμαι η Χαρά και σήμερα κιόλας αποφασίσαμε με την κολλητή μου την Μαρία να κάνουμε μία μικρή συνεργασία!Επειδή τον τελευταίο χρόνο έγινα ειδήμων με την περιποίηση προσώπου θα σας αναρτώ την άποψη μου σε ό,τι έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα!
Ας ξεκινήσουμε!!

       Το συγκεκριμένο προϊόν ανήκει στην κατηγορία των highstreet products, με λίγα λόγια είναι ακριβό!Συνήθως το βρίσκετε στην τιμή των 15ευρώ και όσο να 'ναι δεν δίνεις εύκολα τόσα χρήματα για 40Ml. μόνο!Ωστόσο, τόλμησα να το αγοράσω πριν από 5 μήνες από το κοντινότερο μου φαρμακείο!Πριν το αγοράσω έκανα μια μικρή έρευνα.Μέσα από την έρευνα μου, λοιπόν, "ανακάλυψα" πως το προϊόν αυτό ενδείκνυται για δέρματα με σοβαρές ατέλειες και φραγμένους πόρους και εγγυάται να εξαλείψει τις σοβαρές ατέλειες του δέρματος και να εξυγιάνει τους φραγμένους πόρους. 


      Στο συγκεκριμένο σημείο, πρέπει να τονίσω ότι δεν έχω σοβαρές ατέλειες, κοινώς ακμή,έχω σχετικά καθαρή επιδερμίδα.Ωστόσο, μου φάνηκε εξαιρετική ιδέα να έχω ένα προϊόν για πρόληψη της ακμής αλλά και για καθαρότερο πρόσωπο.Το χρησιμοποιώ 5 μήνες και η μονή αλλαγή που έχω παρατηρήσει είναι ότι το δέρμα μου είτε θα είναι υπερβολικά καθαρό είτε θα είναι γεμάτο σπυράκια διάσπαρτα σε όλο το πρόσωπο...Όμως είναι σε μορφή serum κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα σε κρέμες και απορροφάται απίστευτα γρήγορα!Αμφιταλαντεύομαι για το αν θα το ξανά αγοράσω...είναι πολλά τα χρήματα και στο δικό μου τύπο δέρματος δεν κάνει κάτι συγκλονιστικο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου