Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Review: Προϊόντα Ντεμακιγιάζ




Πρώτο προϊόν για ντεμακιγιάζ προσώπου είναι ένα γαλάκτωμα του KORRE , με πρωτεϊνες γάλακτος και φυτικά έλαια. Κάνει και για τα μάτια και για το πρόσωπο ( ωστόσο εγώ όταν το έβαζα στα μάτια , με έτσουζαν :/ ) . Έχει τονωτική , ενυδατική ( οι πρωτεϊνες γάλακτος -πλούσιες σε λακτόζη και αμινοξέα θρέφουν την επιδερμίδα  , και την αφήνουν να "αναπνεύσει") και κυρίως καθαριστική δράση , ενώ περιορίζει το σμήγμα και αφαιρεί τους ρύπους και την σκόνη. Η συσκευασία είναι των 200ml με τιμή στα 12 ευρώ περίπου ( ωστόσο , ο KORRES αρκετά συχνά κάνει διάφορες προσφορές, και εγώ σε μία από αυτές το είχα αγοράσει 1+1 δώρο :) ) . Τέλος , να πω πως είναι λίγο λιπαρό , αλλά αφήνει πραγματικά ενυδατωμένη την επιδερμίδα . 


Επόμενο προϊόν , είναι μια διφασική λοσιόν απο την σειρά Specifics της Seventeen ( ιδιαίτερα αγαπημένη εταιρεία <3) . Την συγκεκριμένη μου την έκαναν δωρο από μια προσφορά που ισχυε ( με μια μάσκαρα παλι της Seventeen -The Stylist ' στην συσκευασία περιλαμβανόταν και αυτή η διαφασική λοσιον ) , την οποία την έχω καταευχαριστηθεί. Κάνει και για τα μάτια και για τα χείλη , και απομακρύνει και το αδιάβροχο μακιγιάζ  ( ειδικά την μάσκαρα, με μόνο ένα καλό πέρασμα !! ) και δεν αφήνει λιπαρότητα. Τιμή δεν ξέρω , γιατι όπως είπα το πήρα σε προσφορά , αλλά σίγουρα θα το ξαναπάρω όταν μου τελειώσει αυτό που έχω τώρα . 

΄
Έπειτα, αυτό το γαλάκτωμα το μοιραζόμαστε με την μητέρα μου ( εμένα γενικότερα η Garnier είναι η "εταιρεία" μου ) .  Είναι για κανονικές / μεικτές επιδερμίδες , με εκχύλισμα σταφυλιού , το οποίο αναζωογονεί το δέρμα ( ιδιαίτερα τις πιο νεανικές επιδερμίδες ) . Δεν τσούζει καθόλου στα μάτια, αφαιρεί και το αδιάβροχο μακιγιάζ , και για την τιμή του ( αν θυμάμαι καλα , περίπου στα 5 ευρω/ 200ml) , κάνει πάρα πολύ καλά την δουλειά του !!. 


Προτελευταίο προϊόν , είναι το πασίγνωστο σαμπουάν για μωρά ( και όχι μονο :Ρ ) απο την Johnson's με χαμομήλι . Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ για τα μάτια , και αυτό μόνο όταν βαριέμαι να βγάλω με γαλάκτωμα ή λοσιόν την αδιάβροχη μάσκαρα ή το μολύβι/ eyeliner. Κάνει και αυτό καλά την δουλειά του , τα αφαιρεί σε ικανοποιητικό βαθμό , απλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι για καθημερινή χρήση , γιατί αρχίζουν και τσούζουν τα μάτια μου . 


Τελευταίο αλλά όχι καταϊδρωμένο =D . Αυτό το τζελ καθαρισμού από την εταιρεία BIOTEN  , είναι το αγαπημένο μου εβερ προϊόν καθαρισμού . Η μυρωδιά του είναι τέλεια, δροσερή , αφαιρεί πάαααρα πολύ καλα το foundation και γενικοτερα το μακιγιάζ . Παρόλο που είναι για κανονική / μεικτή  επιδερμίδα, πιστεύω ότι είναι το πιο κατάλληλο προϊόν για λιπαρές επιδερμίδες, γιατί κρατά την λιπαρότητα μακριά για αρκετές ώρες. Δίνει ένα αίσθημα φρεσκάδας στο δέρμα . Η τιμή του είναι περίπου στα 3, 60 ευρω ( !!! ) , αλλά θα το αγοράζω ξανά και ξανά , γιατί είναι απο τα λίγα σίγουρα προϊόντα που με έχουν καταβολέψει !! ( Ήδη τελείωσα την τρίτη συσκευασία :/ ) . 

Αυτά από εμένα... Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο το συγκεκριμένο review ;) :* 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου