Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Vichy-Normaderm Gel καθαριμού και εξυγίανσης




       


Ένα ακόμη δώρο από την μητέρα μου!Βλέποντας με να ανησυχώ για τις ατέλειες της εφηβικής ηλικίας  μου πήρε αυτό το καθαριστικό πριν από χρόνια και μου το ξανά πήρε απλά γιατί και εγώ και εκείνη το εμπιστευτήκαμε!

Η τιμή του γύρω στα 11 ευρώ για 200Ml. κι όμως δεν με εμποδίζει για να πάω τρέχοντας να το αγοράσω!Απλά γιατί είναι υπέροχα "ευγενικό" με την ευαίσθητη επιδερμίδα μου και η ευχάριστη υφή σε gel καθαρίζει βαθιά, ενώ απλώνεται και ξεβγάζεται εύκολα.Όπως το ίδιο ισχυρίζεται, ειναι 
πλούσιο σε Σαλικυλικό οξύ και Totarol για εξυγίανση και Epéruline που καταπραΰνει την ευερέθιστη επιδερμίδα.Ύστερα απο διάστημα 4 εβδομαδων απόλυτα καθαρή, η επιδερμίδα είναι λεία και εμφανώς πιο υγιής.


                                                                                                                                      Χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου