Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Αγαπημένα Οκτωβρίου ( 2013 )

Μιας και ο Οκτώβρης έφυγε , σκέφτηκα να κάνω το πρώτο μου blogpost με τέτοιο θέμα . Δεν είναι πολλά τα προϊόντα , και αφορούν κυρίως περιποίηση προσώπου :)
Ας ξεκινήσουμε :




Μία πρόσφατη αγορά μου , μιας και μου είχε τελειώσει το gel καθαρισμού από την Garnier . Παρόλο που είναι Olay , το συγκεκριμένο , είναι ένα πάρα πολύ οικονομικό προϊόν ( 3,50 ευρώ ) και το βρίσκετε στα super-market της γειτονιάς σας , και στα Hondos . Είναι ισάξιο με αυτό της Bioten , και παρόλο που αναφέρει πως είναι ιδανικό για κανονικές/ ξηρές/ μικτές επιδερμίδες, εγώ το βρίσκω κατάλληλο και για λιπαρές. Είναι δροσερό και αναζωγοωνητικό  , ό,τι πρέπει για πρωινό καθαρισμό .

Για το συγκεκριμένο είχα κάνει αναλυτικότερο ποστ ( http://maryblossom13.blogspot.gr/2013/10/garnier-skin-naturals-2-1.html ) . Αυτό που μου αρέσει είναι το γεγονός ότι δεν χρειάζεται τρίψιμο και κατά συνέπεια δεν ερεθίζει το μάτι. Το μόνο αρνητικό η τιμή του ( 6,20 ευρω χωρίς έκπτωση) . Και αυτό θα έλεγα πως είναι ισάξιο με της Seventeen το διφασικό ντεμακιγιάζ . 


Το συγκεκριμένο scrub είναι η πρώτη φορά που το αγοράζω , και είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη από την απόδοσή του . Έχει μορφή κρέμας , όχι όμως πολύ παχύρρευστης , και οι κόκκοι του scrub που περιέχει είναι πολλοί , αλλά δεν σου "γδέρνουν" το πρόσωπο , κάτι το οποίο μου αρέσει αρκετά !!!. Περιέχει μέλι και κουκούτσι βερύκοκου , ενώ ΔΕΝ περιέχει παραβένες, παραφίνη και χρωστικά . Η τιμη του στα 3, 60 ευρώ για 150 ml . 

Το συγκεκριμένο αποτελεί δώρο της μητέρας μου . Είναι ένα γαλάκτωμα καθαρισμού με πρωτείνες γάλακτος , που αφαιρεί το σμήγμα, τους ρύπους και τη σκόνη . Είναι κατάλληλο και για τα μάτια αλλά και για το πρόσωπο , ωστόσο εγω το χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο , γιατί στα μάτια μου προκαλέι ερεθισμό . Αφαιρεί αρκετά καλά το make-up , έχει ανάλαφρη σύνθεση , μη λιπαρή . Τιμή δεν ξέρω να σας πω, αλλα ήταν σε προσφορά 1+1 Δώρο .

Τί να πω για την συγκεκριμένη? Ότι απορροφάται αμέσως από το πρόσωπό μου? ( έχω λιπαρό δερμα, και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βρήκα μία κρέμα που να μην μου αφήνει λιπαρότητα ♥ παρόλο που είναι για κανονικές/μικτες επιδερμίδες) , ότι έχει καταπληκτικό άρωμα? ότι η σχέση τιμής-ποιότητας είναι πάρα πολύ καλή ? ( 6 ευρώ ) . Όπως και να 'χει , είναι ένα από τα προϊόντα που έχω χαρεί πάρα πολύ που τα έχω αγοράσει , γιατί προσαρμόζεται πολύ καλά στις ανάγκες του δέρματός μου ♥.

Και τώρα περνάω στα καλλυντικά :

Θα ξεκινήσω με μία παλέττα σκιών από την εταιρεία Active , δωρο της φίλης μου Λίλια:

Όπως μπορείτε να δείτε , περιέχει κυρίως χειμωνιάτικα-φθινοπωρινά χρώματα, κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα , γιατί μου αρέσουν τα "μουντά" χρώματα . Αγαπάω ιδιαίτερα τις γήινες αποχρώσεις που έχει , καθώς και την πρώτη κάθετη "στήλη" μιας και είναι ό,τι πρέπει για smokey look . Κάτω έχει ένα "συρταράκι" με ρουζ , τα οποία όμως δεν είναι από τα χρώματα που επίλεγω ( αν εξαιρέσουμε το τέρμα δεξιά) . Όλες οι σκιές έχουν μέτρια προς καλή απόδοση χρώματος , δεν χρειάζονται κάποιο primer , και έχουν πάρα πολύ καλή διάρκεια ( προσωπικά έως και 9 ώρες!!! )

Επόμενη σκιά που έχω να σας δείξω είναι μια από TOMMY-G :

Και για αυτήν έχω κάνει blogpost ( http://maryblossom13.blogspot.gr/2013/10/tommy-g-eyeshadows.html ) . Έχει ένα πολύ ωραίο λαδί-χακί χρώμα , πολλή καλή απόδοση χρώματος και πάρα πολλή καλή διάρκεια  . Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή της , καθώς για μονή σκιά κοστίζει 11 ευρω :/ Αλλά πραγματικά αξίζει να δώσετε μια ευκαιρία σε μία σκιά από αυτήν την εταιρεία ☺

Επόμενο αγαπημένο του μήνα είναι ένα κραγιόν απο Golden Rose στην απόχρωση 104 :

Δεν έχω να πω πολλά για το συγκεκριμένο . Η τιμή του στα 2,50 ευρώ , είναι αρκετά ενυδατικό , έχει πλούσια υφη , έχει διάρκεια και είναι αρκετά σταθερό . Το συγκεκριμένο το πέτυχα "διάνα" καθώς το πήρα τυχαία ( ή μάλλον το άρπαξα ) , καθώς στο ράφι επικρατούσε ένα μικρός χαμός , είναι ακριβώς στον ίδιο τόνο με το χρώμα των χειλιών μου =D


Και το τελευταίο είναι ένα κραγιόν από τον Κορρε στην απόχρωση 55 Red :

Και γι'αυτό δεν έχω να πω πολλά πράγματα. Αυτό και αν είναι σούπερ-ντουπερ ενυδατικό , έχει ωραίο άρωμα ( εμένα μου μυριζει βούτυρο κακαο ) , έχει πολύ καλή διάρκεια , και καλή απόδοση χρώματος ( έχει ένα ωραίο "ζωντανό" κερασί ♥ )

Αυτά λοιπον ήταν τα αγαπημένα του Οκτωβρίου :) Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ ;)






2 σχόλια:

  1. Το scrub το λιγουρεύομαι καιρό να το πάρω αλλά όποτε είμαι hondos το ξεχνάω!Το γαλάκτωμα το έχω και εγώ, είναι πολύ καλό!την κρεμούλα της bioten την πήρα πρόσφατα και θέλω να την δοκιμάσω..Απ'οτι είδα σου άρεσε!Καλό αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To scrub είναι πράγματι πολύ ωραίο , έχει μια ωραία υφή , και οι κόκκοι του δεν σε γδέρνουν ( σε περίπτωση που έχεις ευαισθητη επιδερμίδα ) . Όσον αφορά την ενυδατική της bioten , είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη :Ρ πιστεύω πως αμα εχεις έχεις λιπαρό/ μικτό δερμα και την δοκιμάσεις , θα με θυμηθείς ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή