Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

▲ Hand Creams & Body Lotions ▲

Μιας και χειμωνιάζει μέρα με την μέρα, και τα χέρια μας ( και όχι μόνο ) "ξεραίνονται" , σκέφτηκα να κάνω ένα ποστ , στο οποίο να σας δείχνω ποιές κρέμες προτιμώ να χρησιμοποιώ , προκειμένου να ενυδατώνω τα χέρια και το σώμα μου :)





Αυτή την είχε το Cosmopolitan στο τελευταίο τευχος του ( Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου αν θυμάμαι καλα ) . Είναι μια κρέμα χεριών  από την Oriflame με βασιλικό και ροδακινο (75 ml ) . Αρχικα , δεν μου έκανε καθολου αίσθηση  και πίστευα πως πραγματικα θα ήταν μάπα , αλλά στην συνέχεια αποδείχθηκε μια από  τις καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει !!! Απορροφάται πάρα πολύ γρήγορα ( και αυτό κοιτάζω ουσιαστικά σε μια κρεμα , γιατι δεν μπορω την λιπαρότητα) , έχει ένα πολύ χαρούμενο άρωμα , και αφήνει πολύ ενυδατωμένα τα χέρια μου.

Επόμενη κρέμα είναι αυτή της Johnson's . Περιέχει βούτυρο κακαο και καριτέ και είναι 24ωρης ενυδάτωσης . Εχει πλουσια υφη ,  η οποία όμως απορροφάται σχετικά γρήγορα και αφήνει ένα πολύ ωραίο άρωμα στα χερια . Είναι και αυτή στα 75ml , και κόστιζε 3,85 ευρω αν θυμαμαι καλα !!!






Προτελευταία κρέμα που προτιμώ , είναι μια σχετικά προσφατη αγορά , από την AVON ,από την σειρά Naturals . Είναι μια ενυδατική κρέμα χεριων και σωματος , με άρωμα αγριοκέρασο και μοσχοκάρυδο ( ναι , δεν έχει τόσο βαρια μυρωδιά όσο φαίνεται :Ρ ) . Η υφή της είναι αρκετά ωραία , απορραφάται σχετικά γρήγορα , και η μυρωδια μένει για αρκετες ωρές πάνω στο σημείο οπου την απλωσατε !! Την είχα πάρει σε προσφορα 4 ευρω , αν θυμαμαι καλα , και θα αγοράσω και το αντιστοιχο σπρευ σωματος ☺


Και τελευταία  κρέμα που προτιμώ , αλλά για πιο "τσουχτερο" χειμωνα , είναι αυτό το body milk , απο τον Κορρε ( δώρο της Χαρας για τα γενεθλια μου ) . Έχει άρωμα βανιλιας και δαμάσκηνου , αρκετά "επιβλητικό" άρωμα θα έλεγα ( αντιστοιχο ποστ : http://maryblossom13.blogspot.gr/2013/10/korres_9956.html   )  .
Την συγκεκριμένη , μου αρεσει να την χρησιμοποιω μετα από την αποτριχωση , καθως μαλακωνει παρα πολύ το δερμα ☺


Αυτές είναι οι κρεμες , με τις οποίες έχω ταιριάξει , και με έχουν αφήσει ικανοποιημένη !!! :)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου