Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

♣ Review : Bioten ♣

Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα review με προϊόντα από την ελληνική εταιρεία Bioten . Είναι προϊόντα που έχω χρησομποιήσει , και έτσι έχω σχηματίσει μια άποψη γι'αυτά :) Πάμε να αρχίσουμε :


  •  
  •  Θα ξεκινήσω με την κρέμα προσώπου . Είναι 24ωρης ενυδάτωσης για κανονικά / μεικτά δέρματα ( αλλά και εγώ που έχω λιπαρό δέρμα , μου έχει "κάτσει" μια χαρα) . Δεν αφήνει ματ αποτέλεσμα, αλλά ούτε γυαλίζεις . Απορροφάται γρήγορα, έχει μια ευχάριστη μυρωδιά ( περιέχει εκχύλισμα από κυδώνι) . Είναι καταλληλη για ηλικίες από 20 έως 35 ετών . Δεν περιέχει παραβένες, παραφίνη και χρωστικά . Γενικότερα , όπως έχω ξαναπεί , είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν , που σίγουρα συμφέρει ( η τιμή της είναι στα 6 ευρω ) . 
  • Έπειτα περνάω στα υγρά μαντηλάκια καθαρισμού , που και αυτά περιέχουν εκχύλισμα από κυδώνι κι βιταμίνη Ε . Είναι κατάλληλα για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες .  Έχουν και αυτά ένα πολύ ωραίο " χαρούμενο" άρωμα , αφαιρούν αρκετά καλά το μακιγιάζ  και τους ρύπους , και είναι κατάλληλα για πρόσωπο / λαιμό / μάτια . Τιμή δεν ξέρω να σας πω , γιατί ήταν σε πακέτο προσφοράς ( αυτά μαζί με την κρέμα ) . 
  •  Και για να τελειώσω με την σειρά περιποίησηςπροσώπου που περιέχει κυδώνι , θα περάσω στο gel καθαρισμού . Έχει μια πάρα πολύ ελαφριά υφή , αφαιρεί πάρα πολύ καλά το μακιγιάζ από το πρόσωπο ( και εγώ θα έλεγα και απότα μάτια ) , και προσωπικά μου κρατά την λιπαρότητα μακριά για ώρες, πραγμα που μου αρεσει ιδιαίτερα !!! Είναι και αυτό για κανονικές/ μικτές επιδερμίδες ( ναι , κλασικά ) , δεν περιέχει παραβένες , παραφίνη και χρωστικά , και είναι και αυτό μια πολλή καλή οικονομική λύση , καθώς για 150 ml , στοιχίζει 3,60 ευρώ . 
  • Έπειτα περνάω στο scrub καθαρισμού , που και γι'αυτό με έχετε ακούσει να μιλάω/ γράφω γι'αυτο :Ρ . Περιέχει μέλι και κουκούτσι βερύκοκου , έχει μια ωραία υφή , που θυμίζει γιαούρτι , και κάτι που μου αρεσει ιδιαίτερα, είναι ότι περιέχει πολλούς κόκκους , μιας και έτσι νιώθεις οτι "γινεται δουλεια" στο πρόσωπο σου . Προσωπικά , μετά την εφαρμογή του , νιώθω το πρόσωπο μου πολύ καθαρό , και καθόλου ερεθισμένο ( οι κόκκοι του δεν είναι σκληροί ) . Και αυτό απευθύνεται σε κανονικές/μικτές επιδερμίδες  . Τέλος , και αυτό είναι στα 150 ml και η τιμή του είναι 3,60 ευρώ :) 
  • Και τέλος , περνάω στο τελευταίο προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω , και πρόκειται για ένα body lotion , το οποίο περιέχει γάλα βαμβακιού και πρωτεϊνες ρυζιού . Εχει μια πλούσια υφή , η οποία όμως απορροφάται σχετικά γρήγορα. Η μυρωδιά του είναι αρκετά διακριτική . Απευθύνεται σε ξηρες επιδερμίδες ( εγω το άπλωσα κυριως στα πόδια ) . Δεν περιέχει παραβενες και είναι δερματολογικά ελεγμένο . Τιμή δεν ξέρω να σας πω , γιατί όπως μπορείτε να δείτε από την εικόνα, έχω μόνο δειγματάκια . 
▲ Τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα :)

Ελπίζω να σας άρεσε ☺

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου