Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

♣ Review: Erre-Due Προϊόντα ♣

Γεια σας κορίτσια !!! Σήμερα σκέφτηκα να κάνω ένα μικρό review σε προϊόντα της Erre Due .  Είναι προϊόντα που τα έχω χρησιμοποιήσει για αρκετό καιρό ( συγκεκριμένα για χρόνια ) , επομένως πιστεύω πως έχω μια ολοκληρωμένη άποψη γύρω από αυτα .  Πάμε να ξεκινήσουμε :





Αγαπημένα τα μολύβια αυτής της εταιρείας !!! Είναι από την σειρά Silky Eye Pencil . Είναι πράγματι πάρα πολύ μαλακά , εύκολα να τα εφαρμόσεις στο μάτι ( και στην μέσα μεριά του ματιού ) , δεν σπάει η μύτη τους , με διάρκεια και πάρα πολύ καλή απόδοση . Συγκεκριμένα εγώ έχω την απόχρωση 79 , ένα χρυσό , το νούμερο 21 , που είναι ένα ωραίο χειμωνιάτικο μωβ ( το συγκεκριμένο πιστευω παει απιστευτα σε καστανα ματια ) , το νούμερο 34, ένα πολύ ωραίο κυπαρισι φθινοπωρινό χρώμα ( το οποίο το συνδυάζω με την πράσινη μάσκαρα The Stylist από Seventeen ) , το νούμερο 26 , ένα πολύ ανοιχτό γαλάζιο-θαλασσί , και τέλος απο αυτήν την σειρά , αυτό που έχω και 6 χρονια ( !!! ) , το νούμερο 10 , είναι απίστευτο γαλάζιο χρώμα , που είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι .
Όσον αφορά το μαύρο μολύβι , είναι kajal , είναι η απόχρωση 101 . Το έχω και αυτό περίπου 3 ή 4 χρόνια , δεν θυμαμαι καλα , ωστόσο τον τελευταίο χρόνο το "θυμήθηκα" και το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά , καθώς τόνιζε πολύ ωραία τα μάτια μου .

→ Τιμές δεν θυμαμαι καθόλου να σας πω , γιατί τα έχω εδω και παρα πολύ καιρό :/

Έπειτα , περνάω στην σκιά . Είναι μια μαύρη σκιά , με πρασινοκίτρινο shimmer μέσα ( ωστόσο είναι πολύ διακριτικό ) . Εχει  καλή απόδοση χρώματος , αλλά πιστεύω πως χρειαζεται ενα primer , γιατι είναι αρκετά ξηρή σαν προϊόν . Είναι n απόχρωση 206 από την σειρά Glitter Eyes .

Ένα ακόμη προϊόν που πραγματικά το έχω λιώσει , είναι το eyeliner( νο.01 black )  , από την σειρά draw the line . Το έχω αγοράσει εδώ και 3 χρόνια , το χρησιμοποιώ συνέχεια , και ακόμη δεν μου έχει τελειώσει !!! Όταν μου τελειώσει , σίγουρα θα το ξανα αγοράσω , γιατί με έχει βολέψει παρα πολύ . Η τιμή του είναι στα 10 ευρώ αν θυμάμαι καλά , αλλά πραγματικά αξίζει :)



Τελευταίο προϊόν που έχω να σας μιλήσω , είναι ένα liquid concealer . Αποτελούσε το πρώτο μου concealer , και ήταν αρκετά καλυπτικό και με αρκετά ικανοποιητική διάρκεια. Είχε μια ελαφριά υφή , δεν ξεραινόταν γύρω από τα μάτια , και δεν τόνιζε τις μικρές γραμμές έπειτα από κάποιο χρόνικό διάστημα . Η απόχρωση που είχα ήταν η 5050 .

Αυτά ήταν το προϊόντα για τα οποία είχα να σας μιλήσω ( δεν είναι και τόσα πολλά , οπότε πιστεύω να μην σας κούρασα ☺) .
Εσείς έχετε δοκιμάσει καποιο απο τα παραπάνω προϊόντα? Ξέρετε κάποιο άλλο που να αξίζει ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου