Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Review : Yes To ( Sephora Brand )

Σήμερα σκέφτηκα να γράψω μία κριτική , για ένα πακέτο από τα Sephora που είχα αγοράσει , από την εταιρεία Yes To .



Με μία επίσκεψη στο site τους , παρατήρησα πως τα καλλυντικά/προϊόντα περιποίησης που έχουν , είναι φτιαγμένα από φυσικά συστατικά , σε ποσοστό άνω του 90% , κάτι το οποίο εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα . Ας ξεκινήσω όμως :)
  • Μαντηλάκια ντεμακιγιάζ για το πρόσωπο με κύριο συστατικό το αγγούρι  . Είναι υποαλλεργικά , χωρίς παραβένες και φτιαγμένα με 98% φυσικά συστατικά ( !!!) . Είναι αρκετά ποτισμένα ώστε να κάνουν καλά την δουλειά τους ( που την κάνουν ) . Δεν χρειάζεται τρίψιμο , ούτε μου έχουν προκαλέσει ερεθισμούς . Η συσκευασία περιέχει 10 τεμάχια και είναι σε travel size . 
  • Επόμενο προϊόν , είναι ένα καταπραϋντικό gel για τα μάτια , και αυτό με κύριο συστατικό το αγγούρι . Είναι και αυτό υποαλλεργικό , και φτιαγμένο με 99 % φυσικά συστατικά . Συγκεκριμένα αναφέρει : Απλώστε το πρωί περιμετρικά του ματιού προκειμένου να σας δώσει ένα πιο ξεκούραστο βλέμμα , να σας ξυπνησει ( ναι , το κάνει , είναι πολύ δροσερό ) , και απλώστε τη νύχτα έτσι ώστε να καταπραϋνει την περιοχή αυτή από τα σημάδια κούρασης  . Σε γενικές γραμμές , είμαι αρκετά ευχαριστημένη , δηλαδή προσωπικά μου έχουν μειωθεί οι μαύροι κύκλοι ( σε ένα ποσοστό 30-40% ) .  Περιέχει 30 ml προϊόντος . 
  • Τελευταίο προϊόν που περιείχε η συσκευασία , είναι αυτό το lip butter με μέντα . Παρόλο που δεν είμαι μεγάλη φαν ούτε των liposan ούτε των lip balm , το συγκεκριμένο δεν το παραλείπω από την περιποίησή μου . Περιέχει εκχύλισμα μέντας ( εντάξει , δεν φούσκωνει τα χείλη σε υπερβολικό βαθμό , αλλά κάτι κάνει ) , και ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη μου . Aναφέρει συγκεκριμένα ότι είναι φτιαγμένο απο 100% φυσικά συστατικά ( #yesss:D )
Όπως θα καταλάβατε , είμαι αρκετά ευχαριστημένη από την ποιότητα των προϊόντων , επομένως δεν έχω μετανοιώσει για αυτά τα 8,50 ευρώ που έδωσα ( η αρχική του τιμή είναι στα 16 ευρώ ,αλλά εγώ το πήρα σε προσφορά την περίοδο των Χριστουγέννων) . Αν θα το συνιστούσα ? Φυσικά !!!

Αυτή λοιπόν ήταν η άποψή μου για τα παραπάνω προϊόντα ... Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από την συγκεκριμένη εταιρεία ? Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε ? :) :)

2 σχόλια: