Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Liebster Award ( once again ♥ )











Ένα ακόμη βραβείο που παραλάβαμε από την Γιασεμή και την ευχαριστούμε πολύ γι'αυτό ♥ . Το blog της μπορείτε να το βρείτε εδώ .

Οι γνωστοί κανόνες :
-Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
-Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι'αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
-Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους)
-Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες 




11 πράγματα για εμάς: 
Μαρία : 

1) Πορώνομαι με το jungle speed ♥
2)Είμαι ΑΕΚ .
3)Δεν μπορώ καθόλου τα τούρκικα σιριαλ ...
4)Αγαπημένες μου πριγκήπισσες της Disney ήταν και είναι η Αριελ και η Χιονάτη :Ρ
5)Όσες φορές και να δω το Κων/νου και Ελένης, δεν το βαριέμαι ποτέ ...
6)Αγαπημένη μου σοκολάτα είναι η Lacta Oreo ♥
7)Καπνίζω ..
8)Θα ήθελα να συμβεί ένα zombie apocalypse :P ( όχι , δεν είμαι κολλημένη με το The Walking Dead :P )
9)Αν είχα την δυνατότητα θα έτρωγα κάθε μέρα τζατζίκι , αλλά δυστυχως δεν γίνεται :Ρ ( λυπάμαι τους άλλους που θα είναι δίπλα μου :Ρ )
10) Μου αρέσει πολύ ο συνδιασμός σοκολάτας-πορτοκαλιού .
11) Πιστεύω ότι η ωραιότερη στιγμή της ημερας , είναι όταν πίνεις την πρώτη γουλιά καφέ ♥

Χαρά:

1)Θέλω να γυρίσω όλη τη γη!
2)Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα.
3)Μου αρέσουν τα βιβλία με ιστορικό περιεχόμενο.
4)Πήγαινέ με θέατρο και πάρε μου την ψυχή!
5)Είμαι σινεφίλ .
6)Είμαι κυνική.
7)Τρελαίνομαι να κάνω κάμπινγκ.
8)Ανακαλύπτω καθημερινά καινούργιους καλλιτέχνες ή τραγούδια.
9)Η αγαπημένη μου ταινία είναι το "Κουρδιστό Πορτοκάλι".
10)Η αγαπημένη μου θεατρική παράσταση ήταν το "Κουρδιστό Πορτοκάλι", με πρωταγωνιστή τoν εξαιρετικό Άρη Σερβετάλη.
11)Είμαι psycho.


Οι 11 ερωτήσεις που μας κάνει η Γιασεμή : 
1)Το όνομα της καλυτερης σου φίλης ?

Μαρία : Χαρά :Ρ
Χαρά : Μαρία (χαχα :Ρ) και Μάρθα. (έχω 2 :Ρ)

2) Πόσα ρουζ έχεις τελικά ?

Μαρία : Μεμονωμένα έχω 3 , και εχω και κάποια άλλα σε παλεττες .
Χαρά: Μόνο 2!


3)Αγαπημένο προϊόν ομορφιάς ?

Μαρία : Μάσκαρα και κόκκινο κραγιόν .
Χαρά: Μολύβι φρυδιών.


4)Πρώτο πράγμα που κάνεις με 1000 ευρώ ?

Μαρία : Βοηθάω οικονομικά τους γονείς μου , και ό,τι περισσέψει το δίνω σε κάποιο ταξίδι :)
Χαρά: Βιβλία και ταξίδια!


5)Πώς θα ονόμαζες τον δικό σου πλανήτη ?

Μαρία :  Aurora :P
Χαρά: Wonderland


6) Πόσες μέρες, μήνες , χρόνια άργησε η αγάπη ?

Μαρία : Αρκετά :Ρ
Χαρά: Δεν ήρθε ποτέ.


7)  Που θα ήθελες να ζεις εκτός απο εκεί που ζεις τώρα;

Μαρία : America baby ♥  ( ναι , την έχω πολύ άχτι :Ρ )
Χαρά:Πουθενά αλλού.


8)Σχεδιαστής που θα ήθελες να σου ράψει ένα outfit;

Μαρία :Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό μου :Ρ Ή μάλλον να το θέσω διαφορετικά : Άμα ήμουν πολύ πολύ διάσημη , θα ήθελα από τον οίκο Dior :P ( υψηλές απαιτήσεις , το ξέρω :Ρ ) 
Χαρά:Κανένας.


9) Πόσο χρονών έκανες την πρώτη ηρωική έξοδο με φίλες σε Club;
Μαρία : 17 ... Δεν μου αρέσουν τα κλαμπ ( ζήτημα μέσα στον χρόνο να πάω 3 φορές , και αυτό για γενέθλια :Ρ ) ... Τζαμπα λεφτά κατ'εμέ ... Ούτε ακούς τον άλλον που μιλάει ... Και δεν είμαι snob , καθόλου , απλά άλλοι προτιμούν να δίνουν τα λεφτά τους σε τέτοια μαγαζιά , και άλλοι προτιμούν να δίνουν τα μισά λεφτά , και να περνάνε και καλύτερα :Ρ
Χαρά:16 και ούτε εμένα μ' αρέσουν προτιμώ κάτι ήσυχο...με ΚΑΛΉ μουσική και όμορφο περιβάλλον.

10) Πόση αγάπη χωράει μια καρδιά;

Μαρία : Πολύ "βαριά" κουβέντα :Ρ Και δεν πιστεύω ότι είμαι και το καταλληλότερο άτομο για να απαντήσω ... :Ρ
Χαρά: Όντως βαρυσήμαντη λέξη.Αγάπη;Τι είναι αγάπη; Για μένα αγάπη είναι αυτό που νοιώθω όταν αναπολώ στιγμές με καλούς μου φίλους, είναι αυτό το "σκίρτησμα" που νοιώθω όταν ξέρω ότι θα δω κάποιους ανθρώπους, είναι αυτά τα σιωπηλά βλέμματα που "λένε" πολλά, είναι αυτό που νοιώθω για τις ιδέες που διαφεντεύουν το κεφάλι μου.Γενικά η αγάπη είναι αμφιλεγόμενος όρος.Οπότε, μια καρδιά δεν μπορεί να έχει όρια για την αγάπη, η αγάπη είναι άπειρη...(σε μερικούς ανθρώπους).



11) Πόσα χιλιόμετρα μακριά είναι η Γη απο τον Ήλιο;  


Μαρία : Η ταχύτητα του φωτός στο κενό είναι 299.792.458 μέτρα ανά δευτερόλεπτο,  m/s, επομένως το έτος φωτός ισοδυναμεί με 9.460.730.472.580,8 κm ή περίπου εννιάμισι τρισεκατομμύρια χιλιόμετρα.(Πηγή : Wikipedia . Βρήκες και εσύ τα άτομα να ρωτήσεις :Ρ :Ρ ) 
Χαρά: Εμμμμ.... Ό,ΤΙ ΠΕΙΣ, ΕΓΏ ΜΑΖΊ ΣΟΥ !


Οι δικές μας ερωτήσεις : 
1)Aγαπημένο Βιβλίο (και γιατί) ;
2)Τι δεν απουσιάζει ποτέ από το νεσεσερ σου ;
3)Ας πούμε ότι μπορούσες να κάνεις 3 ευχές.Ποιές θα ήταν ;
4)Τι θα κάνεις την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ( ♥) ;
5)Πιστεύεις στην αγάπη ;
6)Ποιό ήταν το πιο απογοητευτικό προϊόν ομορφιάς που έχεις αγοράσει ποτέ ? 
7)Θα έβαφες τα μαλλιά σου κάποιο έντονο και "έξαλλο" χρώμα ? :Ρ 
8)Θα ήθελες να σπουδάσεις στο εξωτερικό ? Και αν ναι , πού  ? 
9) Τί δεν συγχωρείς ποτέ σε έναν άνθρωπο ?
10) Ποιά είναι η αγαπημένη σου σειρά ? 
11) Ποιά ελληνικά νησιά έχεις επισκεφτεί ? Ποιό σου άρεσε περισσότερο ? 



Τα blog στα οποία δίνουμε το βραβείο :





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου