Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Review : Byphasse

Καλημέρα κορίτσια !!! Σήμερα μιας και έχω πολύ καλή διάθεση ( μάλλον λόγω του καιρού θα είναι :Ρ ) , σκέφτηκα να γράψω ένα μικρό review σχετικά με  κάποια προϊόντα που έχω από την Byphasse . Τα συγκεκριμένα προϊόντα , νομίζω πως μπορείτε να τα βρείτε μόνο στα Oggi ...  Ας ξεκινήσω όμως ... :) 


(σημείωση : Στην φωτογραφία , τα προϊόντα φαίνονται άθικτα , γιατί τα φωτογράφισα οταν τα είχε πάρει . Προφανώς και για να γράψω το review , τα έχω δοκιμάσει ☺ ) 




Θα ξεκινήσω με το γαλάκτωμα προσώπου :
Περιέχει βιταμίνες , είναι δερματολογικά ελεγμένο και είναι για όλους τους τύπους της επιδερμίδας . Η υφή του είναι πολύ λεπτόρρευστη , και έχει ένα διακριτικό άρωμα λεμονιού . Κάνει αρκετά καλή δουλειά , αφαιρεί το μακιγιάζ , και πιστέψτε το , μου αφήνει ματ την επιδερμίδα !!! Είναι το πρώτο γαλάκτωμα που χρησιμοποιώ που μου αφήνει ματ αποτέλεσμα . Και εγώ και η μητέρα μου , είμαστε πολύ ικανοποιημένες από αυτό το γαλάκτωμα . 


Συνεχίζω με την τονωτική λοσιόν:
Όπως αναφέρει και η συσκευασία , δεν περιέχει χρωστικά , ούτε παραβένες , περιέχει νερό τριαντάφυλλου , και όντως η μυρωδιά του κάτι τέτοιο προδίδει , είναι για όλους τους τύπους της επιδερμίδας και τέλος , είναι δερματολογικά ελεγμένο . 
Το χρησιμοποιώ μετά το γαλάκτωμα , προκειμένου να αφαιρέσει τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ . Δροσίζει κατευθείαν το πρόσωπό μου , και μετά την εφαρμογή του δεν νιώθω να "τραβάει " το δέρμα μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτό το προϊόν ( και η μαμά μαζί ;) )


Τέλος περνάω στο gel καθαρισμού :

Είναι από τα ωραιότερα τζελ καθαρισμού που έχω δοκιμάσει . Έχει ουδέτερο pH , περιέχει βιταμίνη Ε , είναι δερματολογικά ελεγμένο , δεν περιέχει ούτε σαπούνι ούτε παραβένες , και είναι για όλους τους τύπους της επιδερμίδας . Το άρωμα του μου θυμίζει αυτό το άρωμα ωκεανού που έχουν πολλά αφρόλουτρα , άρωμα που προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ . Καθαρίζει εξίσου καλά το προσωπό , και αφαιρεί το μακιγιάζ σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό . 


Η τιμή έκαστου προϊόντος είναι στα 3 ευρώ , τιμή εξαιρετική για την λειτουργία τους . Άμα με ρωτούσατε αν θα τα ξανα αγόραζα , θα σας απαντούσα σίγουρα ναι , γιατί και τα 3 με εξέπληξαν , και στην τελική τελική , προτιμώ να δίνω 3 ευρώ για ένα προίόν που κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια δουλειά , με ένα που κοστίζει 10 ή 11 ευρώ ...

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτή την εταιρεία? Πώς σας φάνηκε ?


12 σχόλια:

  1. υπεροχα είναι κριμα που δεν τα βρίσκουμε εδώ στη επαρχια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάπου τα έχει πάρει το μάτι μου τα συγκεκριμένα!Θα τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις ;)
      Επίσης έχει και κρέμες προσώπου , διφασικά ντεμακιγιάζ και άλλα προϊόντα σε πάρα πολύ καλές τιμές ;)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον ποστ, δεν είχα διαβάσει ποτέ review για αυτή την εταιρεία. Έχω μια εντύπωση οτι υπάρχουν στα Hondos αλλά δεν είμαι σίγουρη. Θα το κοιτάξω μιας και είναι τόσο οικονομικά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ :)
      Άμα τα έχει ο Hondos όμως , δεν θα είναι και πιο ακριβά ? :/

      Διαγραφή
  4. Πωπω ειναι πάμφθηνα!!Θελω να τα δοκιμασω!!!
    Πηρα το βραβειάκι σας κορίτσια αν θελετε δείτε τις απαντησεις μου!!
    https://dimitrasopinion.blogspot.com/
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι είναι φθηνά και καλά !!! ;)
    Πάω τώρα :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι όπως τα περιέγραφες περίμενα να ακούσω καμιά τιμή γύρω στα 15-20 ευρώ!Με εξέπληξες μπορώ να πω!Τα Oggi τι είναι?Γιατί δεν τα έχω ξανακούσει???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα :Ρ
      Τα Oggi είναι 2 μαγαζιά , και τα 2 βρίσκονται επί της Πατησσίων , τα οποία φέρνουν διάφορες μάρκες ( από Maybelline & Loreal μέχρι Byphasse &Veet ) σε πάρα πολύ μειωμένες τιμές !!! Σκέψου ότι έχει διπλή παλέττα της Maybelline με 3 ευρώ , μάσκαρα από την ίδια εταιρεία με 5 ευρώ και άλλα πολλά . Βέβαια , εκτός από καλλυντικά και προΪόντα περιποίησης προσώπου/σώματος , έχει και διάφορες λιχουδιές :3

      Διαγραφή
    2. Ααα μάλιστα!Ε λογικό να μην τα ξέρω...δεν έχουμε στη Θεσσαλονίκη!Έχουμε όμως παρόμοια αλλά και πάλι τη μάρκα αυτή δυστυχώς δεν την έχουν!

      Διαγραφή