Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Πρωινή Ρουτίνα Καθαρισμού





Όταν ξυπνώ το πρώτο πράγμα που θέλω να κάνω είναι να ρίξω παγωμένο νερό στο πρόσωπό μου, κι αυτό κάνω!Αφού είναι βρεγμένο το δέρμα μου χρησιμοποιώ τον αφρίζον gel καθαρισμού πολλαπλής δράσης από την Garnier.



Το εν λόγω προϊόν υπόσχεται καθαρή και λεία επιδερμίδα.
Πως ενεργεί; Το gel καθαρισμού πολλαπλής δράσης της Garnier Nutritionist συνδυάζει αποτοξινωτικό δυόσμο και προστατευτική Βιταμίκη Ε για να εξουδετερώσετε τους ρύπους της καθημερινότητας και να αφαιρέσετε το μακιγιάζ.Η επιδερμίδα παραμένει φυσικά ενυδατωμένη.
(Για όλους τους τύπους επιδερμίδας.)

Δεν έχω να προσθέσω κάτι, όντως αφαιρεί το μακιγιάζ και δεν αφυδατώνει την επιδερμίδα.
Το βρίσκετε στα 3,99 ευρώ για 200Ml.


Συνεχίζω με ένα σπρέι που είναι πολυχρηστικό αλλά εγώ το χρησιμοποιώ για το πρόσωπο.Είναι το All Purpose-Emergency Spray .


Με δύο πατήματα και ταμποναριστές κινήσεις περιποιούμαι ολόκληρο το πρόσωπο, καταπραΰνοντας το από τους ερεθισμούς.Το spray περιέχει 83% Aloe Vera, έχει 12 συστατικά φυτών, καταπραΰνει το δέρμα ενώ παράλληλα δημιουργεί προστατευτικό φιλμ στην επιδερμίδα.
Δυστυχώς μου το έφεραν δώρο από την Γερμανία οπότε δεν ξέρω αν μπορείτε να το βρείτε στην Ελλάδα.

Μετά συνεχίζω με τα πολυαγαπημένα μου από Korres.1η και καλύτερη η κρέμα ματιών που πραγματικά ενυδατώνει υπέροχα και φωτίζει την περιοχή τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για την κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες.




Τέλος, αν βγώ το πρωί βάζω και αντηλιακό.Αυτό το διάστημα εχω το αντηλιακό από την Solene για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες.







                                                                                                                   Χαρά.

8 σχόλια:

  1. είναι πολύ το garnier!! κ εγω αυτο χρησιμοποιω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι κρέμες του Κορρέ είναι υπέροχες και ειδικά η κρέμα ματιών είναι φανταστική! Το καθαριστικό της garnier δεν το έχω δοκιμάσει αλλά φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον! Πολύ ωραία η καθημερινή σου περιποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΉ!!
      Είναι ωραίο αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο ;)
      Να 'σαι καλά!Ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  3. Εγω εχω το πορτοκαλι απο garnier και το λατρευω (τον αφρο εννοω) , ενα τετοιο σετ απο κορρε θελω πολυ να δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια γι' αυτόν τον αφρο!Θέλω να τον δοκιμάσω!!
      Δοκιμασέ το και θα με θυμηθείς ;) :)

      Διαγραφή
  4. Έχω τις δύο κρέμες του Κορρέ και μου αρέσουν πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή