Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Essence Stay Matt Lip Cream Review

Πιστεύω πως λίγο πολύ , κάθε κορίτσι , έχει έστω ένα προϊόν από essence στην συλλογή της . Εγώ προσωπικά , δεν έχω μόνο 1 , αλλά πλέον τα μισά μου σχεδόν καλλυντικά , είναι εξ ολοκλήρου από αυτήν την εταιρεία ... Όπως είναι λογικό , κάποια από τα προϊόντα που έχω τα λατρεύω , και άλλα δεν με άφησαν και τόσο ικανοποιημένη.. Σήμερα όμως θα σας μιλήσω για 4 κραγιόν-stains τα οποία είναι πραγματικά τέλεια !!! 




Είναι από την σειρά stay matt , και όπως λέει και το όνομα της σειράς , αυτά τα κραγιόν , υπόσχονται να δώσουν ματ αποτέλεσμα στα χείλη . Το "άσχημο" της υπόθεσης , είναι ότι η σειρά περιορίζεται σε 4 μόνο αποχρώσεις :( Περιλαμβάνει 2 nude αποχρώσεις , μία φούξια -berry και μία κόκκινη . Η απόδοση τους είναι καταπληκτική , για την τόσο χαμηλή τιμή τους , έχουν μία βελούδινη υφή , και το άρωμα τους είναι από τα ωραιότερα ( αν σας αρέσει το άρωμα βανίλιας-μπισκότου ή καραμέλας  , θα τα λατρέψετε και γι'αυτό ).

Η διάρκεια τους πάνω στα χείλη , είναι ικανοποιητική , φεύγουν ομοιόμορφα και δεν δημιουργούν αυτό το αντιαισθητικό απότελεσμα όταν αρχίζουν και φεύγουν . Το τελείωμα τους δεν είναι ακριβως ματ , αλλά δεν είναι και satin  .  Τιμή : 2,49 Ε .

Ας περάσω όμως και στο τελευταίο προϊόν της φωτογραφίας (αυτό με το μάυρο καπάκι ) , το οποίο δεν είναι κραγιόν , αλλά lip-gloss. Για εμένα , είναι το καλύτερο lip-gloss που έχω δοκιμάσει. Η συσταση του δεν είναι κολλώδης , η απόδοση του για Lip gloss είναι πραγματικά απίστευτη , η μυρωδιά του πανέμορφη , και η διάρκεια του αρκετά καλή . Τιμή : 2,79 Ε . 


Παρακάτω είναι τα swatches : 



Aπό αριστερά προς τα δεξιά : 
  • No.2 Smooth Berry 
  • No.1 Velvet Rose 
  • No.4 Silky Red 
  • No.10 Pretty Witty ( Long-Lasting Lipgloss ) 
Τέλος , το βουρτσάκι των κραγιόν , είναι το κλασικό : 

Ενώ του lipgloss , έχει ένα αρκετά ιδιαίτερο σχήμα , σαν κλεψύδρας , που βοηθάει πολύ στην εφαρμογή : 


Όπως μπορείτε να καταλάβετε, είναι προϊόντα που με έχουν αφήσει πολύ ευχαριστημένη , και σίγουρα τα προτείνω ως μία πολύ οικονομική λύση !! ☺ 

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει ? Ποιά είναι η άποψή σας ?

9 σχόλια:

  1. Aαα ειναι πολύ ωραίιια!Δυστυχως εγω οποτε παω στα χοντος το σταντ της essence ειναι αδειο ή εχει 2 3 αδιαφορα κοματια!
    Μεγεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχω αρκετό καιρό :)
      Πραγματι , είναι λες και γίνεται επιτηδες , καθε φορά που θέλω να παρω κατι συγκεκριμένο , δεν θα υπάρχει :Ρ

      Διαγραφή
  2. Ναι ναι , το γράφω εξάλλου πιο κάτω στο κείμενο :)
    Σε ευχαριστώ πολύ :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποσο θελω να τα δοκιμάσω τα συγκεκριμένα! Αλλα ακόμα στη Πάτρα, δε τα εχω βρει!! Πολύ ωραια φαινονται! Θα συνεχίσω να τα ψάχνω :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να τα βρεις , γιατί πραγματικά είναι πολύ αξιόλογα προϊόντα ;) ;)

      Διαγραφή
  4. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα τα Smooth Berry και Pretty Witty. Φαίνονται πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελεια ειναι τα λατρευω, καταρχην εχουν την πιο ομορφη μυρωδια που εχω μυρισει σε προιον για τα χειλη, ωραια παρουσιαση ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ μαζί σου ;)
    Σε ευχαριστώ πολύ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή