Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

The "Too Much Information" TAG!






Επειδή βαριόμασταν και οι δύο, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα tag ,έτσι για ν' ανάψουν λίγο τα αίματα (χαχα :Ρ).Ας ξεκινήσουμε λοιπόν: 

1)Τι φοράς αυτή τη στιγμή;
Χαρά:Πιτζαμούλες!
  
Μαρία : Το πάνω μέρος μιας πιτζάμας , με την Minnie :P
2)Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
 
Χαρά:Όχι.
Μαρία : Εκτός απο το φαγητό , τον καφε και τα τσιγαρα μου  όλα τα άλλα είναι περαστικά :Ρ

3)Πόσο ύψος έχεις;
 
 Χαρά:1,72.
Μαρία : 1,70

4)Έχεις τατουάζ;
 
Χαρά:Όχι, αλλά θέλω να κάνω κάτι διακριτικό και κρυφό.
Μαρία : Όχι , αλλά θα ηθελα να κανω ... Δεν θελω να περιοριστω μονο σε ενα ομως...

5)Τι τρύπες έχεις κάνει;
 
Χαρά:Έχω τις κλασσικές, τράγο και industrial.
Μαρία : Τις κλασικες στα αυτια :)

6)OTP
(ποιούς 2 ανθρώπους θέλω μαζί) 
Χαρά:Εμμ..όχι.
Μαρία : Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς το νόημα αυτής της ερώτησης :Ρ 
Αν απευθύνεται σε μένα προσωπικά , ή σε κάποιον άλλον :Ρ  

7)Αγαπημένη σειρά
Χαρά:Πολλές!Big Bang Theory,New girl,Game Of Thrones,Pretty Little Liars,American Horror Story,Orphan Black,2 Broke Girls και τέλος How I Met Your Mother.Ναί!Είναι όλες αγαπημένες, είναι αδύνατο να διαλέξω!

Μαρία :Breaking Bad , The Walking Dead , Greys Anatomy & CSI . 
 8)Τι σου λείπει;
 Χαρά:Ηρεμία!
Μαρία :Πολλά πράγματα ... κάθε μερά θα μου λείπει και κάτι καινούργιο .. :Ρ  Αλλά ναι , θα συμφωνήσω με την Χαρά , ηρεμία ...

9)Πόσο χρονών είσαι; 
Χαρά:18 αλλά όλοι (για κάποιον απροσδιόριστο λόγο) με κάνουν για 15.
Μαρία : 18

10)Τι ζώδιο είσαι;
  
Χαρά:Τοξότης.
Μαρία : Σκορπιός ♥
11)Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο;
  
Χαρά:Τίποτα!Μπορείς να εισπράξεις από τον κάθε άνθρωπο κάτι όμορφο και ιδιαίτερο.Γιατί να μπαίνουμε σε "κουτάκια";
Μαρία: Να είναι έξυπνος ,ξηγημενος και να μην τρώει τα νύχια του :Ρ ( δεν είναι τόσο θέμα παραξενιάς , είναι θέμα υγιεινής )

12)Αγαπημένος ηθοποιός;
Χαρά:
Joseph Gordon-Levitt
Μαρία : T.R.Knight

 13)Αργή ή γρήγορη μουσική; 
 Χαρά:Ανάλογα την περίσταση!
Μαρία : Γρήγορη

14)Αγαπημένο χρώμα;
Χαρά:Μπλέ!
Μαρία : Μαύρο και μπλε
15)Πού πας όταν είσαι λυπημένη;  
Χαρά:Στο υπέροχα καταθλιπτικό δωματιό μου!
Μαρία : Δεν στεναχωριέμαι εύκολα γενικά ... πιο πολύ θυμώνω ( ναι , θυμωνω πολυ εύκολα :Ρ ) , παρά στεναχωριέμαι ..

16)Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;
 
Χαρά:15 λεπτά και λιγότερο.
Μαρία : Ένα απλό ντουζ μου παίρνει περίπου 10 λεπτα , με τα μαλλιά και τα υπολοιπα κανένα μισαωρο :Ρ

17)Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
Χαρά:15 λεπτά.
Μαρία: Και εγώ κάπου εκεί ..

18)Έχεις μπει ποτέ σε καυγά;
Χαρά:Μόνο για να χωρίσω αυτούς που τσακώνονταν.

Μαρία : Δεν έχω πιαστεί στα χέρια , αλλά έχω τσακωθεί με κάποια άτομα ..
19)Τι φοβίες έχεις;
  
Χαρά:Εμένα.
Μαρία : Σκληροπυρηνική Χαρά :Ρ ♥ Τους κροκοδειλους ( χρόνια τωρα έχω μια φοβία , ότι μεσα απο την τουαλέτα , θα ξεπεταχτει ενας κροκοδειλος ή ένα φιδι :Ρ .. ψυχολογικα :Ρ ) , και τους ήχους που ακούγονται το βραδυ .

20)Τελευταία σειρά που έχεις δει;

Χαρά:Modern Family.
Μαρία: The Walking Dead .

21) Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Χαρά:Με την Μαρία.
Μαρία : Με την Χαρά :Ρ

22) Αγαπημένο φαγητό; 
Χαρά:Δεν έχω κάποιο.
Μαρία : Ω Θεε ... !!! τα πάντα μου αρέσουν , είμαι παμφάγο :Ρ ( εκτός απο πατσα και εντόσθια .. )

23)Ποιά χώρα θέλεις να επισκευθείς;
 
Χαρά:Ισπανία.
Μαρία : Αμερική

24)Τι σχέση έχεις με το άτομο που έστειλες τελευταία φορά μήνυμα;
Χαρά:Όμορφη!
Μαρία : Την καλύτερη :)
25)Πού ήσουν πριν λίγο;
Χαρά:Στο μπάνιο και έκανα μπάνιο :Ρ
Μαρία :Εδώ και 3 ώρες είμαι καθισμένη στην καρέκλα , και κάνω scroll down στο facebook :P

 26)Σου αρέσει κάποιος; 
Χαρά:Ναι.
Μαρία : Την κατάλληλη στιγμή βρέθηκε να γίνει αυτή η ερώτηση :Ρ Ναι , μου αρέσει :Ρ

27)Πότε ήταν τελευταία φορά που φίλησες κάποιον;
Χαρά:Φιλι στα χείλη στις 16/2 (καταραμένε Ελ.Στρατέ -χαχα :Ρ ),στο μάγουλο στις 23/2.

Μαρία : Σήμερα το μεσημερί , οταν εφυγα απο την σχολή και φίλισα μια φίλη μου ..
  
 
28)Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε προσβάλλανε; 
Χαρά:Δεν θυμάμαι...Βασικά, δεν το κάνουν.
Μαρία : Σε προσβάλλουν άμα δίνεις δικαιώματα ... άμα δεν δίνεις είναι όλα ξεκαθαρισμένα και εντάξει ... ε, και εγώ δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά ..

29)Τελευταίο άθλημα που έκανες;
Χαρά:Το σχοινάκι θεωρείται άθλημα;Μάλλον όχι..

Μαρία : Βόλεϋ ♥



Αυτό ήταν το ταγκ , ελπίζουμε να σας άρεσε !!!
Όποιο κορίτσι θέλει να το κάνει, ας το κάνει :)

6 σχόλια: