Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Avene-Cleanance

Ακμή.Ο φόβος και ο τρόμος μου πήρε σάρκα και οστά.Πιο συγκεκριμένα, πήρε την σάρκα μου και την ξεφτίλισε (εεεευχαριστώ πολύ -.-).Και εκεί είναι που αναρωτιέσαι "γιατί;;;".Αρκετά, όμως, με τον μονόλογο αλά drama queen.


Cleanance Gel Καθαρισμού

 Gel Cleanance


Για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα, πήγα σε δερματολόγο και μου σύστησε το άνωθεν καθαριστικό.
Καθαρίζει και εξυγιαίνει το δέρμα με απαλότητα ενώ είναι για πρόσωπο και σώμα.



Τα οφέλη του

  • Εξυγιαντικό : Καθαρίζει απαλά το δέρμα σας χάρη στην ήπια καθαριστική του βάση χωρίς σαπούνι αφήνοντάς το καθαρό και δροσερό.
  • Ματ αποτέλεσμα : Η Μονολαουρίνη (κατατεθειμένη ευρεσιτεχνία) ρυθμίζει την παραγωγή σμήγματος.
  • Καταπραϋντικό : Το ιαματικό Νερό της Avène, καταπραϋντικό και αντι-ερεθιστικό, χαρίζει
    στο δέρμα σας άμεσο αίσθημα καταπράυνσης.

    Είναι ίσως το καλύτερο καθαριστικό που είχα ποτέ στην κατοχή μου.Είδα διαφορά και θα συνεχίσω να το αγοράζω και μετά την μικρή μου περιπέτεια.Η τιμή του δυστυχώς βρίσκεται στα 12 ευρώ για 200 Ml. αλλά αξίζει!


    Cleanance Κ Κρέμα/Gel

Για το εν λόγω προϊόν δεν έχω να πω πολλά γιατί το έχω απειροελάχιστο χρόνο αλλά σύμφωνα με την εταιρεία απολεπίζει, προσφέρει ματ όψη και ενυδατώνει το δέρμα σας βοηθώντας στη γρήγορη απομάκρυνση των σπυριών, των μαύρων στιγμάτων και των δερματικών ατελειών.




Τα Οφέλη της


Απολεπιστική : Χάρη στην επιφανειακή δράση πήλιγκ (AHA και BHA), το προϊόν αυτό απομακρύνει όλες τις άχρηστες ουσίες που μαζεύονται μέσα στους πόρους του δέρματός σας.

Mατ αποτέλεσμα : Το δέρμα σας είναι ματ και βελούδινο όλη μέρα χάρη στη σμηγματορυθμιστική δράση του Cucurbita pepo. Οι πόροι σφίγγουν, το δέρμα σας δε γυαλίζει πια.

Καταπραϋντική :Το ιαματικό Νερό της Avène, καταπραϋντικό και αντι-ερεθιστικό, χαρίζει στο δέρμα σας άμεσο αίσθημα καταπράυνσης.


Αυτό που μπορώ να πω με ασφάλειά είναι ότι όντως προσφέρει ματ αποτέλεσμα ενώ απορροφάται άμεσα.Τιμή, δυστυχώς, δεν γνωρίζω.



Cleanance Solaire






Είναι το καλύτερο αντηλιακό που έχω δοκιμάσει (και έχω δοκιμάσει πολλά).Τα έχει όλα!Αρχικά, έχει σμηγματορυθμιστική δράση χάρη στο Curcurbita pepo και το γλυκονικό Ψευδάργυρο, και το καλύτερο;;; προσφέρει πολύ λεπτόρρευστη, μεταξένια και μη λιπαρή υφή με σατινέ και ματ τελείωμα που κάνει την εφαρμογή της ιδιαίτερα ευχάριστη.

ΩΩΩΩΩ ναι! Υπάρχει τέτοιο αντηλιακό!
Δυστυχώς η τιμή του 16,70 ευρώ για 50Ml.Τα δίνω και τα ξανά δίνω!





                                                                                        Χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου