Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Το νεσεσέρ μου





Να 'μαι και πάλι!
Είπα να καταργήσω την ιδιωτικότητα και
θα σας δείξω όλα όσα έχω μέσα στο νεσεσέρ μου.Δεν έχω πολλά προϊόντα αλλά για μένα αρκούν.Τέρμα, όμως, τα λόγια!



Το νεσεσέρ είναι από τα H&M (5,95 ευρώ).
Είναι μεσαίου μεγέθους και δε χωράει κάτι άλλο πέρα από τα μικροκαμωμένα σας καλλυντικά.





Τα πρώτα που βγάζω πάντα είναι η βάση μου.Δηλαδή, το foundation  της Rimmel το Stay Matte το οποίο δεν υπάρχει στην Ελλάδα.Στην συνέχεια, ενώ έχω δημιουργήσει έναν ομοιόμορφο καμβά χρειάζομαι κάλυψη για τα σημάδια ακμής αλλά και για τα σπυράκια που εμφανίζονται ενίοτε.Γι' αυτόν, λοιπόν, τον σκοπό εφαρμόζω το all about matt! της essence (2,45 ευρώ).Μετά από όλα αυτά βάζω το concealer μου για να εξαφανίσω την αυπνία και την κούραση κάτω από τα μάτια μου.Σύμμαχος μου στην προσπάθεια; Το concelear της essence το stay all day (3,45 ευρώ).


Συνεχίζω με το υπέροχο ρουζ μου σε απόχρωση μωβ-καφέ από τον ακόμη πιο υπέροχο Κορρέ (19 ευρώ).Ενώ την τιμητική της έχει η πούδρα (20 ευρώ), πάλι από τον Κορρέ, οπού λειτουργεί και σαν highlighter.
Τέλος, πρώτα εφαρμόζω σκιά σε γήινη απόχρωση (η παλετίτσα δεν υπάρχει στην Ελλάδα) στην κόγχη του ματιού με το μεγάλο μου πινελάκι ενώ στη συνέχεια γυρίζω τις βλεφαρίδες μου με το ψαλιδάκι και περνάω την μάσκαρα Diorshow (35 ευρώ).Συνεχίζω με τα φρύδια οπού πρώτα τα χτενίζω με το βουρτσάκι, μετά εφαρμόζω το καταπληκτικό μολύβι από essence (1,95 ευρώ).Τελευταία μένει η μάσκαρα φρυδιών και αυτή από essence ( 2,95 ευρώ).




Χαρά.

1 σχόλιο:

  1. πολύ ενδιαφέρον θέμα :) έχεις πολύ οργανωμένο νεσεσέρ :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου θα χαρώ να τα πούμε και εκεί :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή