Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Essence Review

             



                                         ΠΡΟΪΟΝΤΑ ESSENCE 

Essence : Αγαπημένη εταιρεία !!! <3 Αφενός γιατί έχει πολλά οικονομικά προϊόντα , αφετέρου επειδή έχει τα απαραίτητα προϊόντα για κάποια που ξεκινάει τώρα να βάφεται ( και όχι μόνο) .
Πινέλα , πούδρα, gel eyeliner, κραγιόν , concealer, μολύβια,  διαφανής μάσκαρα και gel για τα μάτια - από πού να ξεκινήσω? Χμμ.. από τα πιο αγαπημένα μου .


  • "Δροσερό" τζελ για τα μάτια με εκχύλισμα αγγουριού χωρίς οινόπνευμα από την σειρά My Skin , ισχυρίζεται πως "ξεκουράζει" τα μάτια και περιορίζει τα σημάδια κούρασης ( μαύροι κύκλοι , ξηρότητα στην περιοχή γύρω από τα μάτια) . Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και πράγματι τονώνει αμέσως την συγκεκριμένη περιοχή! 
  • Δεύτερο προϊόν που αγόρασα είναι μία compact πούδρα από την σειρά Pure Skin ( no.3 nude) , η οποία εμποδίζει τον σχηματισμό μαύρων στιγμάτων και πόρων . Η υφή της είναι ανάλαφρη , δεν "κουράζει" το δέρμα , και προσωπικά δεν μου δημιουργεί λιπαρότητα ( παρότι έχω λιπαρό δέρμα) . 
  • Έπειτα, όσον αφορά το gel eyeliner ( το ασημί χρώμα πήρα --> no.5 MIAMI'S INK) , είχα δει από αρκετές κοπέλες που έλεγαν θετικά σχόλια , παρ'ολα αυτά όμως εγώ έχω βρει αρνητικά :/ Όταν πήγα να το εφαρμόσω , μου φαινόταν σαν να έχει ξεραθεί ( μπορεί να είχε ανοιχτεί η συσκευασία ) , και παρόλο που είχα και το ειδικό πινελάκι (πάλι από την essence) , δεν ήταν καθόλου υγρό , και το αποτέλεσμα που άφηνε ήταν θολό :/ Γενικότερα δεν είμαι ικανοποιημένη από αυτό το προϊόν , περίμενα περισσότερα .. 
  • Το concealer ,επίσης, που πήρα , έχει μέτρια απόδοση , δεν μένει αρκετά , παρόλο που η σύνθεση του είναι αρκετά πηκτή . Είναι από την σειρά Stay all day 16h concealer no.10, natural beige )  . Και από αυτό το προϊόν περίμενα περισσότερα και πήρα λιγότερα :/ 
  • Μετά , το άσπρο μολύβι ( kajal pencil no.04 White) , είναι πραγματικά σαν φέτα :Ρ :Ρ . Όταν πάω να το απλωσω αφήνει κομματάκια, σπάει η μύτη του , και δεν είναι καθόλου σταθερό . Γενικότερα δεν είναι μία από τις καλές αγορές μου απο αυτήν την εταιρεία... 
  • Σε αντίθεση με το παραπάνω μολύβι , πρόσφατα αγόρασα ένα διπλό ασπρόμαυρο μολύβι ματιών ( είχα βέβαια επιφυλάξεις για το πως θα γράφει το άσπρο :Ρ ) , παρ'όλα αυτά , αποδείχτηκε ότι ήταν πολύ καλύτερης ποιότητας στην υφή και στο αποτέλεσμα του . Το μαύρο χρώμα τώρα είναι ένα κλασικό μαύρο μολύβι kajal  , που βολεύει σε κάθε περίσταση. ( essence 2 in 1 kajal pencil no.01 black & white ) 
  • Τώρα, όσο αφορά το κραγιόν ( το ένα και μοναδικό που έχω από την essence) , ούτε και γι'αυτό έχω και πολύ καλά σχόλια να πω , γιατί παρόλο που είναι ένα σκούρο μωβ-μελιτζανί    ( από την σειρά Wild Craft no.01 Mystic Lilac ) δεν γράφει στα χείλη κ-α-θ-ο-λ-ο-υ!! Δεν το πολυχρησιμοποιώ , και πραγματικά είναι ο λογος για τον οποίο είμαι τόσο επιφυλακτική στο να αγοράσω άλλο κραγιόν από την essence. 

Τα 2 τελευταία αγαπημένα μου προϊόντα για αυτήν την περίοδο , είναι  μία βάση , η οποία είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να σου δίνει την απαιτούμενη ποσότητα για να καλύψεις ατέλειες , σημαδια ,κλπ κλπ...Παρ'ότι στην αρχή με προβλημάτισε το χρώμα της ( δεν ειχα χρησιμοποιήσει ξανά) , είχε ένα πορτοκαλί-κεραμιδί χρωμα , το οποίο όμως όταν το άπλωνα στο πρόσωπό μου ,προσαρμοζόταν στον τόνο της επιδερμίδας μου. Τέλος , παρόλο που η συσκευασία γράφει ότι περιέχει 20 ml , μου φαίνεται πως έχει λιγότερο προϊόν .. Αλλα σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ικανοποιημένη από αυτό το προϊόν!! :)

Τελευταίο και καλύτερο προϊόν που έχω αγοράσει από αυτήν την εταιρεία είναι ένα μεϊκ - απ σε μορφή μους ( soft touch mousse no.02 - matt beige )  , που δίνει ένα ομοιόμορφο ματ αποτέλεσμα, δεν μου δημιουργεί καθόλου λιπαρότητα , έχει διάρκεια , και είναι ένα από τα καλύτερα μεϊκ - απ που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα !! :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου