Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Maybelline New York Mascaras ( Volum' Express )






Αγαπημένες και οι 2 μάσκαρα !! <3 Την The Falsies την είχα αγοράσει 1 χρόνο πριν , είχε ξεραθεί λίγο , ωστόσο έκανε την δουλειά της. Το βουρτσάκι της συγκεκριμένης μπορούσε να λυγίσει ,έτσι ώστε να δώσει ένα πιο έντονο αποτέλεσμα "ψεύτικων βλεφαρίδων" , και να βγάλει και περισσότερο προϊόν. Από τις καλύτερες μάσκαρα που έχω , αφού έχω μικρές και λίγες βλεφαρίδες, οπότε τις έκανε πιο πλούσιες και πυκνές. 
Την The rocket volum express την έχω αγοράσει εδώ και 3 εβδομάδες περίπου , και κάθε φορά που βγαίνω την φοράω . Χαρίζει απίστευτο όγκο ( γενικότερα επίλεγω μάσκαρα που να δίνουν πιο πολύ όγκο και όχι τόσο μήκος ) , τις ξεχωρίζει μία προς μία , δεν αφήνει κομματάκια ( όπως έκανε η Falsies) , και τα αποτελέσματά της γίνονται φανερά ακόμη και με ένα μόνο πέρασμα! Το μόνο αρνητικό που βρίσκω, είναι ότι αφαιρείται λίγο δύσκολα , και με ένα κανονικό γαλάκτωμα δεν αφαιρείται τελείως ( εγώ χρησιμοποιώ ένα του ΚΟRRE  που είναι για όλους τους τύπους της επιδερμίδας, με πρωτεϊνες γάλακτος , που τονωνει και ενυδατώνει , αφαιρεί το σμήγμα και την σκόνη και αφήνει την επιδερμίδα να αναπνεύσει). Την τελευταία φορά όμως, θυμήθηκα ( :Ρ )  πως είχα ένα μικρό δείγμα από μια διφασική λοσιόν της Seventeen( την έχω αναφερει σε άλλο ποστ) , η οποία αφαίρεσε την μάσκαρα μόνο με 2 περάσματα!!! 
Όπως και νά'χει , και τα 2 προϊόντα είναι από τα πιο αγαπημένα , και είναι και σχετικά φθηνά ( 15 ευρω κάνει η μία ) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου