Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Βερνίκια νυχιών για τα Χριστουγέννα

Μιας και ο καιρός πλησιαζει , είπα να κάνω ένα ποστ , στο οποίο να σας πω ποιά ( κατά την γνώμη μου ) είναι τα βερνίκια νυχιών που μπορούν να συμπληρώσουν ένα χριστουγεννιάτικο look .

To κλασικό κόκκινο . Είναι ένα χρώμα που μπορεί να φορεθεί σε όλες τις περιστασεις . Δείχνει αποφασιστικότητα , αυθορμητισμό αλλά και ενεργητικότητα . Ταιριάζει με κάθε ρούχο , μακιγιάζ , και γενικότερα αποτελεί την πιο ασφαλή επιλογή . Ενδεικτικά οι αποχρώσεις που έχω είναι οι : MD (HIGH PERFORMANCE ) 74 , Flormar Magnetic Twist MG05 , MD Selective 325 , Beautyline Cosmetics No. 516 & Flormar Pretty P11 . 

Ένα ακόμη πιο γιορτινό χρώμα , είναι αυτό από την Farmasi , το νούμεροο 74 . Είναι ένα μωβ-μελιτζανί με φούξια και μπλε χρυσόσκονη  . Μπορεί έτσι όπως το περιγράφω να μην σας γεμίζει το μάτι , αλλά πραγματικά είναι ένα πανέμορφο χρώμα , που μπορεί να συνδυαστεί με ένα purple smokey look . 

Ένα πιο εναλλακτικό χρώμα , το navy blue/ σκούρο μπλε . Το προτιμώ αρκετά συχνά αυτό το χρώμα , όχι μόνο για τις γιορτινές περιοδους , αλλά ακόμη και το καλοκαίρι . Δένει πολύ ωραία με ένα total black φόρεμα , καθώς "σπάει" την μαυρίλα . Δείχνει σοβαρότητα και υπευθυνότητα ;) Ενδεικτικά : Seventeen SuperShine 327 , Flormar 452 $ AVON SpeedDry+ 121 . 

Επόμενο πολύ κλασικό χρώμα το μαύρο . Και αυτό είναι ένα χρώμα που ταιριάζει με τα πάντα, και είναι πολύ ασφαλής επιλογή , καθώς επίσης αποπνέει μια σοβαρότητα . Εγώ έχω της Essence 144 black is back :)
                                
  Τελευταίο μανό , είναι ένα ασημένιο που κάνει "νερά" . Το πήρα από το Cosmopolitan , και δεν έχει απόχρωση .. Παρόλο που εγω δεν προτιμώ το ασημενιο χρώμα στα νύχια μου , το θεωρώ και το προτείνω ως ένα χρώμα που ταιριάζει γι'αυτή την περιοδο ..

Αυτά είναι τα βερνίκια που προτείνω αλλά φυσικά αμά έχετε κάτι καλό να προτείνετε , είναι ευπρόσδεκτο :) :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου