Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Δεύτερο Βραβείο Liebster Awards !!!



Δεύτερο  βραβείο , το οποίο μας το δίνει η Πέννυ από το blog : bloggerlovesg  (το blog της ) . Και την ευχαριστούμε πολύ γι'αυτό :)
Κανόνες : 1) Γράφεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου .
                          2) Απαντάς στις 11 ερωτήσεις που σου έχει κάνει το άτομο που σου έδωσε το βραβείο , και με την σειρά σου γράφεις και εσύ 11 ερωτήσεις γι'αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
                     3) Βραβεύεις 11 άτομα , των οποίων το blog να έχει κάτω από 200 μέλη .
                     4) Ενημερώνεις τα άτομα τα οποία βράβευσες .

Ας ξεκινήσουμεεε :)))

 22 πραγματα για εμάς . 

Μαρία:
1) Εκνευρίζομαι πολύ εύκολα .
2) Με εκνευρίζει η αδιαφορία .
3) Είμαι αναίσθητη( γενικά , πως να το πω ? .. χοντροπετση ένα πράγμα :Ρ )
4)Είναι ελάχιστες οι φορές που έχω κλάψει από στεναχωρια .. τις περισσότερες φορές κλαίω από θυμό...
5) Αγαπημένα χρώματα είναι το μαύρο και το μπλε ηλεκτρικ .
6) Έχω ένα χρυσόψαρο , δώρο του κολλητού μου , και τον έχουμε ονομάσει Jared :)
7) Είμαι σπάταλη .. πολύ σπάταλη :Ρ
8) Βαριέμαι πολύ εύκολα :/
9)Λατρεύω τα αρχαία και τα λατινικά :Ρ ( #nerd )
10) Θα ήθελα να πάω στην Αμερική , στη Νορβηγία , στην Αγγλία , στην Ισπανία και στην Τουρκία .
11) Λατρεύω την σοκολάτα, τις μάσκαρα και τα κόκκινα κραγιόν .

Χαρά:
1)Μου αρέσει να ταξιδεύω, αλλά ταξίδι θεωρώ και το να πάω στο κέντρο της Αθήνας.
2)Θέλω να ταξιδέψω μέχρι την Ισπανία.
3)Αγαπημένο χρώμα: μπλέ
4)Έχω την τάση να βοηθώ όποιον το έχει ανάγκη ακόμη κι αν πιστεύει ότι δεν την χρειάζεται.
5)Είμαι ευαισθητή.
6)Είμαι λογική και η λογική μου μερικές φορές υπερβαίνει των συναισθημάτων.
7)Όταν στεναχωριέμαι πολλές φορές δεν εκδηλώνω τα συναισθηματά μου αλλά τα καταπιέζω μέχρι      να ξεχάσω ότι υπάρχουν.
8)Δεν μου αρέσει όταν οι άνθρωποι αδιαφορούν.
9)Δεν μου αρέσει όταν οι άνθρωποι είναι απολίτικοι.
10)Έχω διάσπαση ελλειμματικής προσοχής και 'κεί που σκέφτομαι κάτι θα σκεφτώ κατι άλλο, άσχετο.
11)Θέλω να ζήσω στην Κρήτη.
Χα






Οι 11 ερωτήσεις που μας έκανε η Πέννυ :
1) Μιας  και έχουμε γιορτές πως σκέφτεστε να τις περάσετε;

Μαρία :Σπίτι με την οικογένεια , αλλά και με καλούς φίλους . 
Χαρά: Σπίτι και με φίλους.

2) Το πιο τρελό πραγμα που έχετε κάνει , και σε ποιά ηλικία ? 
Μαρία : Στο δεύτερο ταξίδι που έιχα πάει στην Γερμανία ( ήμουν 9 χρονων περιπου) , είχα γνωρίσει 2 παιδιά που η οικογενεια τους έμενε και μένει στην Γερμανία , στο Μόναχο συγκεκριμένα. Οι γονείς των παιδιών είχαν εστιατόριο ,  και εγώ με τους γονείς μου πηγαίναμε κάθε μέρα , για να παίζω με τα παιδιά .. Ε, μια μέρα που οι γονείς μου με είχαν αφήσει για να παίξω με τα παιδιά , το "σκάσαμε" , και πήγαμε βόλτα στο εμπορικό , φάγαμε στα MacDonalds ( μας κέρασαν δηλαδή , γιατι ΚΑΙ εκει πετύχαμε έλληνα ταμία :Ρ ) , μετά πήραμε ζελεδάκια , κάναμε βόλτα στο πάρκο , τρέξαμε και γυρίσαμε πίσω μισή ώρα πριν έρθουν να με πάρουν οι γονείς μου . Φυσικά και δεν τους ειπα τίποτα μέχρις ότου να φύγουμε από το Μόναχο ( αν και ο πατερας μου το ειχε καταλαβει :Ρ ) . Τώρα που το σκέφτομαι , και που έχουν περάσει 10 χρόνια περίπου , δεν μου κάνει ιδιαίτερη αίσθηση , αλλά τότε πραγματικά αισθανόμουν λες και μπορώ να κατακτήσω τον κόσμο :Ρ :Ρ :Ρ

Χαρά:Είχα φύγει από το σπίτι χωρίς να πω τίποτα και με έψαχναν .. Δεν θυμάμαι ηλικία.

3) Τί προτιμάτε , σπουδές στην Αθήνα ή στο εξωτερικό ?

Μαρία : Και τα 2 .. όσο πιο πολλά προσκομίζεις ( και εννοώ τώρα από αποψη παιδείας ) τόσο το καλύτερο ... Αλλά εντάξει , σίγουρα αλλο το Πανεπιστημιο του εξωτερικού , άλλο της Αθήνας ... Ποιός δεν θα ήθελε ας πούμε μία υποτροφία από το Harvard ?
Χαρά:Αθήνα...

4) Γυρνάς ποτέ στο παρελθόν ?

Μαρία : Αρκετές φορές ...
Χαρά:Κάποτε γυρνούσα αλλά τώρα προτιμώ να ζω το παρόν και να βλέπω το μέλλον.

5) Τί μουσική ακούς ?

Μαρία : Εξαρτάται από την διάθεση μου . Δηλαδή άμα έχω κεφια , θα ακούσω house , αλλά ακούω και ελληνικό hip-hop , rock & metal .. Πάντα εξαρτάται από την διάθεση μου .. :Ρ
Χαρά:Indie,Ethnic,Alternative,Rock και λίγο Metal.

6) Ιδανικές διακοπές για σενα ποιές είναι ?

Μαρία : Με καλή παρέα , σε παραθαλάσσιο μέρος :)
Χαρά:Καλή παρέα να υπάρχει κι όπου κι αν πας θα σου φανει τέλειο.

7) Μην αρχίζεις τη μουρμούρα.Σας αρέσει & αν ναι βλέπετε τίποτα κοινό με τη σχέση σας;
 Μαρία : Δεν ξέρω τι είναι αυτό :Ρ μάλλον σίριαλ θα είναι ( ναι , δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση :Ρ ) ... Έστω όμως ότι η σειρά περιγράφει ένα ζευγάρι στο οποίο κυριαρχεί η μουρμούρα , και έστω λέγοντας ότι εχω σχεση , τότε ναι , υποθετικά μιλώντας θα είχε κοινά  , γιατί είμαι λίγο γκρινιάρα :ρ
Χαρά:Δεν το βλέπω.Αλλα και αν το έβλεπα όχι δεν έχω κάτι κοινό, δεν είμαι γκρινιάρα.


8) Ελένη Μενεγάκη Vs Φαίη Σκορδά Vs Τζένη Mπαλατσινού.Ποια προτιμάς;

Μαρία:
Καμία από τις 3 .. ελάχιστα , αλλά ελάχιστα συμπαθώ την Σκορδά :Ρ

Χαρά:Σκορδά, η Μενεγάκη είναι λίγο υποκρίτρια και η Μπαλατσινού αδιάφορη.

9 ) 
Άντρες & εγωισμός.Αν πεις στη σχέση σου ψέματα εξαιτίας τρίτων & χωρίσετε & ζητήσεις συγνώμη αλλά έχει βάλει εγωσιμό στη μέση τι κάνεις;

Μαρία : Καταρχάς δεν θα ζήταγα συγνωμη , γιατί δεν θα μπέρδευα την σχέση με τρίτους .. Και δεν θα ήμουν με κάποιον που είναι εγωιστής :Ρ
Χαρά:Τελειώνω την σχέση.Απλά τα πράγματα.


10 ) 
Fashion: Φορέματα,φούστες ή τζιν ;
Μαρία : Jean

Χαρά: Εννοείται τζίν!



11) Τέλος αγαπημένο σχήμα σε μπουζούκια ;
Μαρία : Δεν ακούω μπουζούκια για να απαντήσω :Ρ
Χαρά: Δεν ακούω.





11 ερωτήσεις που κάνουμε εμείς :
1)Ποιά είναι η αγαπημένα σου εποχή του χρόνου ?
2) Ποιό είναι το ομορφότερο μέρος που έχεις επισκεπτεί ( είτε εξωτερικό είτε εσωτερικό ? )
3)Αγαπημένη ταινία ?
4)Ποιό είναι το πιο τολμηρό πράγμα που έχεις κάνει ?
5)Πόσες γλώσσες μιλάς ? Ποιά/ ποιές άλλες θα ήθελες να μάθεις ?
6)Τί σε έκανε να ξεκινήσεις το blogging?
7)Αγαπημένη σειρά ?
8)Αγαπημένη μπάντα ή τραγουδιστής ?
9)Αγαπημένο βιβλίο?
10)Τι είδος μουσικής ακούς?
11)Πηγαίνεις θέατρο και αν ναι ποιά ήταν η αγαπημένη σου παράσταση ?



Και τέλος 11 blogs που δίνουμε το βραβείο :
http://melinadale.blogspot.gr/
http://love4glam3.blogspot.gr/
http://beautyholics2013.blogspot.gr/
http://styliciousmyfriend.blogspot.gr/
http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/
http://tzen89.blogspot.gr/
http://cherry2blossom.blogspot.gr/
http://laurasbeautystuff.blogspot.gr/
http://letivaki.blogspot.gr/
http://melina7makeup.blogspot.gr/






























5 σχόλια: