Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ACTIVE Cosmetics : Eyeshadow & Blush Palette

Πρώτο post με τον καινούργιο χρόνο , και σήμερα θα σας γράψω για μία παλέττα σκιών από την εταιρεία Active ( δυστυχώς δεν μπόρεσα να σας βρω κάποιο επίσημο link για την εταιρεία , αλλά έψαξα και έμαθα ότι είναι Αυστραλέζικη ) .
Λοιποοον , ας σας την δείξω :






Έτσι δείχνει εξωτερικά . 



Αυτές είναι οι σκιές που περιέχει . Όπως μπορείτε να δείτε, περιέχει κυρίως γήινες αποχρώσεις , κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα . Κατά την γνώμη μου , κάθε κάθετη στήλη , μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ένα smokey look . Από την πρώτη οριζόντια στήλη , το 3ο , 4ο και 5ο χρώμα ( από αριστερά ) , τα χρησιμοποιώ και ως highlighter , καθώς δίνουν μία πολύ ωραία φυσική λάμψη , και ολοκληρώνουν άψογα το μακιγιάζ . Η απόδοση των σκιών είναι μέτρια προς καλή. 





Στο δεύτερο 'συρταράκι' , περιέχει 2 ρουζ , και 2 bronzer . Επειδή όμως προσωπικά bronzer δεν χρησιμοποιώ , δεν μπορώ να σας πω την άποψή μου . Τα 2 ρουζ όμως ( από αριστερά η απόχρωση του σάπιου μήλου και από δεξιά πάλι η απόχρωση του σάπιου μήλου , ) είναι πάρα πολύ ωραία !!! Πιστεύω ότι τα συγκεκριμένα χρώματα ταιριάζουν σε κάθε τόνο επιδερμίδας ,και μπορούν να συνδυασθούν με κάθε χρώμα . Το αριστερό ρουζ έχει ματ τελείωμα , ενώ το δεξί έχει shimmery τελείωμα . Η απόδοση τους, είναι και αυτών πολύ καλή . 

Παρακάτω σας έχω ενδεικτικά κάποια swatches : 










Όπως μπορείτε να καταλάβετε , είναι μια παλέττα που μπορεί να συνδυάσει πολλές αποχρώσεις χρώματων, και να δώσει άπειρα look. Δεν ξέρω δυστυχώς που μπορείτε να την βρείτε , καθώς ήταν δώρο γενεθλίων από την φίλη μου Λίλια . 



Αυτά από εμένα , ελπίζω να σας άρεσε το post :) Καλή χρονιά να έχετε , με ό,τι επιθυμείτε !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου