Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Αγαπημένα Απριλίου :)

Γεια σας κορίτσια , και καλό μήνα :D Μπήκε σήμερα ο Μάης με μία μέρα γεμάτη ήλιο , και έτσι , καθώς είχα πολλή διάθεση , σκέφτηκα να σας γράψω για τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε . 
Δεν είναι πάρα πολλά , για την ακρίβεια είναι λίγα και καλά , αλλά πάμε να τα δούμε ένα ένα ;) 



Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε , είναι σχεδόν όλα προϊόντα περιποίησης , και αυτό γιατί τα καλλυντικά που χρησιμοποιώ , είναι τα ίδια για κάθε μήνα ( BB  Cream , concealer , ρουζ κλπ ) , επομένως δεν είχε κάποιο νόημα να σας δειχνω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια . 

  • Πρώτο αγαπημένο , είναι αυτό το scrub σώματος με καρπούζι από τον Korres. Είναι ένα scrub που το ζαχάρωνα για αρκετούς μήνες , και εν τέλει το αγόρασα ( και μπορώ να πω πως δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου ) .Είναι ένα ήπιο scrub , με υπέροχο καλοκαιρινό άρωμα , που κάνει πολύ καλή απολέπιση . Το χρησιμοποιώ 2 με 3 φορές την εβδομάδα , και μου μαλακώνει πολύ την επιδερμίδα . Η τιμή του στα 9,50 ευρώ από συνοικιακό φαρμακείο . 
  • Επομενο αγαπημένο , ένα αφρόλουτρο από Korre πάλι , με γάλα καρύδας . Πιστεύω πως σε όσα κορίτσια τους αρέσει το άρωμα καρύδα-βανίλια , το συγκεκριμένο προϊόν θα το λατρέψουν .  Δεν έχει τόσο "βαριά" μυρωδιά   όπως έχει η αντίστοιχη body lotion , και το άρωμα του διαρκεί ικανοποιητικά !!! Την τιμή δεν την θυμάμαι ακριβως , αλλά ήταν κάπου στα 3 ευρώ . 
  • Περνάω στο lip butter από την εταιρεία YesTo , την οποία την βρίσκετε αποκλειστικά στα Sephora .  Είναι ένα lip butter, που αποτελείται από 100% φυσικά συστατικά ( ω ναι ! ) , περιέχει μέντα και βιταμίνη Ε . Το προσθέτω στα αγαπημένα , καθώς ενυδάτωνε πολύ καλά τα χείλη μου όταν ήμουν αρρωστη κατά την διάρκεια του Πάσχα ( γιατί άμα δεν αρρωστήσω τουλάχιστον 3 φορές τον χρόνο , κάτι δεν πάει καλά με εμένα :Ρ ) . 
  • Επόμενο αγαπημένο , αυτό το βερνίκι νυχιών από την MD Professionel , στην απόχρωση 314 , το οποίο περιέχει προβιταμίνη Β5 . Περιττό να σας πω , ότι μαζί με το μάυρο βερνίκι από Seventeen ,είναι τα μόνα βερνίκια που έχω αγοράσει για 2η φορα ( και θα το ξανα αγοράσω ) . Έχω ακούσει πολύ ωραία σχόλια όταν το φοράω , και αυτός είναι ένας λόγος που το έχω προσθέσει στα αγαπημένα . 
  • Και τελευταίο αγαπημένο του Απριλίου , ένα μολύβι φρυδιών από την Seventeen , στην απόχρωση Chestnut . Παράξενο για εμένα που βάζω στα αγαπημένα ένα μολύβι φρυδιών , καθώς δεν είμαι και πολύ φαν , αλλά το συγκεκριμένο τονίζει τα μάτια μου . Είναι ένα καφέ που κοκκινίζει ( καθώς έχω κοκκινα βαμμένα μαλλιά ) , και δένει πολύ ωραία με το όλο μακιγιάζ που κάνω . Τιμή : 4,50 ευρώ περίπου .
Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα που μας πέρασε . Εσείς τί αγαπημένα είχατε για τον Απρίλη ? Α! και μην ξεχάσετε τον διαγωνισμό που τρέχει στο blog μας , με δώρα από Golden Rose και Η&Μ . Για περισσότερες πληροφορίες πατηστε εδώ :) 

Μέχρι το επόμενο ποστ , φιλιά πολλά :*

6 σχόλια:

  1. πολυ ωραια αγαπημενα , ζηλεψα το scrub , εγω ενα που εχω του κορρε δεν κραταει καθολου το αρωμα του θα δοκιμασω κ αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο το scrub , αξίζει να το δοκιμάσεις ;)
      :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία αγαπημένα!Δεν εχω καποιο από αυτά αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω το scrub!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ :)
      Πράγματι αξίζει να το δοκιμάσεις , κάνει πολύ καλή δουλειά :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! Θα ήθελα να δοκιμάσω ένα scrub του Κορρέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ :)
      Να το δοκιμάσεις το συγκεκριμενο , ειδικά άμα σου αρέσει το καρπούζι σαςν φρούτο ;) Τωρα το καλοκαίρι θα είναι ό,τι πρέπει :)

      Διαγραφή