Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Ζουμερά χείλη και το καλοκαίρι!


Τα χείλη μας χρειάζονται ενυδάτωση και το καλοκαίρι και εννοείται προστασία.Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ τα εξής:






Επιτέλους ήρθαν και στην Ελλάδα τα νέα Lip butters από την Nivea.Τα έβλεπα παντού και ζήλευα!Αλλά να 'ναι καλά ο Βασιλόπουλος!(Χαχαχα).
Η τιμούλα εκπληκτική, 2,90!Αρκετή ποσότητα για την τιμή του.Υπέροχη μυρωδιά και τα χείλη γίνονται απίστευτα απαλά.Το μοναδικό αρνητικό είναι ότι δεν έχει δείκτη προστασίας.

Επιβάλλεται στην λίστα να μπει και το αγαπημένο μου Lip butter από Korres.Άκρως καλοκαιρινό χρώμα, όπως και μυρωδιά.Και αυτό δυστυχώς δεν έχει δείκτη προστασίας αλλά το παραβλέπω.Το βρίσκετε από 4 ως και 10 ευρώ (ανάλογα από που θα το αγοράσετε).



Άλλο ένα προϊόν που περίμενα να έρθει στην Ελλάδα και δεν έλεγε να 'ρθει!Δώρο από την Μαρία και το εκτίμησα δεόντως!Έχει τρελή απόδοση χρώματος για Lip balm και όμορφη φρουτένια μυρωδιά που θυμίζει γκρέιπφρουτ.Από ενυδάτωση μέτρια τα πράγματα, αλλά το χρώμα είναι απίστευτο.Τιμή δεν γνωρίζω αλλά κάντε μια βόλτα από τα Hondos Center να μάθετε ;)


 Η Hawaiian Tropic έκανε το τέλειο και το απόλυτο προϊόν για το καλοκαίρι.Lip Gloss με δείκτη προστασίας 25(!!), ενυδατικό και δεν είναι κολλώδες.Το έχω πάντα όταν πηγαίνω στην παραλία (και όχι μόνο).Η τιμή του 3,90 και το βρίσκετε όπου υπάρχουν τα προϊόντα της εταιρείας.Αν το βρείτε μην το προσπεράσετε!



                                                                                                             Χαρά.










                                                                                                       

6 σχόλια:

  1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα καινούργια Lip butters της Nivea αλλά σκέφτομαι ότι θα με ζορίσει λίγο η συσκευασία τους γιατί έχω μακριά νύχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω και σε πληροφορώ ούτε μια φορά δεν έχει "κάτσει" προιόν στα νύχια μου!Έχει πλατύτερη συσκευασία απο τον Korre ;) Μην το σκέφτεσαι καν! Είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει :)

      Διαγραφή
  2. Τα babylips φαινονται τέλεια!Θέλω κι εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εδώ και ένα μήνα περίπου έχω αγοράσει το baby lips της Maybelline και δεν το αλλάζω με τίποτα. εξαιρετικό προιόν. έχει αντικαταστήσει ακόμα και το αγαπημένο μου armani κραγιόν!!!!!!!! και η τιμή.. απίστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Armani με baby lips, απίστευτο μου ακούγεται! Είναι εξαιρετικό όντως !!

      Διαγραφή