Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

10 προϊόντα κάτω από 10 ευρώ , που αξίζουν μία δοκιμή ;)

Γεια σας , γεια σας !!! Το σημερινό ποστ , οφείλω να πω πως είναι από τα αγαπημένα μου , καθώς σας προτείνω 10 προϊόντα κάτω από 10 ευρώ που αξίζει να δοκιμάσετε :) Είναι προϊόντα μακιγιάζ -κατά κύριο λόγο- αλλά σας προτείνω και 2 προϊόντα για την περιποίηση προσώπου-σώματος . 
Ας ξεκινήσουμε όμως :) 


  • Μα αλήθεια τώρα, ποιό κορίτσι δεν έχει δοκιμάσει την ΒΒ κρέμα από Garnier? Και δεν μιλάω για την πρώτη που είχε βγάλει ( ήταν ούτως η άλλως μεγαλη αποτυχία ) , αλλά για αυτήν εδώ , που ειναι κατάλληλη για μεικτές/λιπαρές επιδερμίδες .Κοστίζει 10 ευρώ , και σου προσφερει πολύ ικανοποιητική κάλυψη για μια ΒΒ κρέμα , αντιηλιακή προστασία ,και  ματ αποτέλεσμα .
  • Επόμενη είναι αυτή η πούδρα από essence , που σας έχω χιλιοδείξει . Είναι σε ελεύθερη μορφή , διάφανη ( έτσι ώστε να μην έχεις να ανησυχείς για την σωστή απόχρωση ) . Είναι πολύ ελαφρύ σαν προϊόν , βοηθαει πολύ στο να μην εμφανιστεί η λιπαρότητα στο πρόσωπό μου και η τιμή της είναι μόλις στα 4 και κάτι ευρώ . 
  • Για το τέλος , ένα ρουζ από Catrice . Από πολλά κορίτσια έχω δει ότι γενικά από αυτήν την εταιρεία , όσα προϊόντα και να έχουν , πάντα θα υπάρχει και ένα ρουζ στην συλλογή τους . Και όχι άδικα ! Πολύ όμορφα χρώματα , πολύ καλή απόδοση και διάρκεια , ματ αποτελεσμα , πολύ ποσότητα προϊόντος , και όλα αυτά μόνο με 3 ή 4 ευρώ . 

  •  Αλίμονο αν δεν έβαζα την X-TRAORDINAIRE σε αυτό το ποστ !!! Μπορεί η τιμή της να είναι 50 λεπτά πιο πάνω από το "επιτρεπόμενο" για το σημερινό ποστ , αλλά θα ήταν μεγάλη αδικία να μην έμπαινε . Από πού να ξεκινησω? Από τα χρώματα που έχει( την έχω σε μωβ και γαλάζιο )  , από το βουρτσάκι ( που είναι σιλικονούχο , και προσφέρει όγκο-καμπυλότητα) , από την τιμη της ? Όπως και να'χει , είναι ένα προϊόν που θα συνεχίσω να αγοράζω , καθώς έχει ταιριαξει πολύ καλά με τα "θελω" μου από μία μάσκαρα . 
  • Η μάσκαρα που χρησιμποιούσα εδώ και 3 μήνες περίπου , είναι η Pulse Perfection από Maybelline . Η πρωτοτυπία αυτής της μάσκαρα , είναι ότι στο καπάκι της έχει έναν διακόπτη που όταν τον πατάς , προσφέρει δονήσεις στο βουρτσάκι , προσφέροντας πολύ καλό διαχωριμό , μήκος , και με καλό δούλεμα ,και όγκο . Δεν την έχω πετύχει στο Hondos , να σας πω την αλήθεια , αλλά εγώ την πήρα μόλις 5 ευρώ από τα Oggi. 
  • Δεν θα πω πολλά ... Το eyeliner , κλασικά στο νεσεσέρ μου , δεν είναι αδιάβροχο , αλλά για τα 2 ευρώ  , είναι πραγματικά τέλειο . Μολύβια Erre-Due , και συγκεκριμένα από την σειρά Silky eyes . Είναι πολύ μαλακά , γράφουν απίστευτα , εχουν πολύ καλή διάρκεια , μεγάλη ποικιλία χρωμάτων , και η τιμή τους είναι περίπου στα 5 ή 7 ευρω.
  • Και τελευταίο , ένα μολύβι χειλιών από τον Κορρε, στην απόχρωση 1 , που είναι ένα φυσικό ροζ . Στεναχωριέμαι για το συγκεκριμένο , καθώς μου τελειώνει :( Ήταν ακριβώς στο χρώμα των χειλιών μου ,  πολύ ενυδατικό για μολύβι χειλιών ( ποιό προϊόν άλλωστε του Κορρε δεν είναι ενυδατικό?) . Η τιμή του περιπου στα 6 ή 7 ευρώ , σίγουραθα το ξανα αγοράσω ! ;) 
  •  Δεν θα πω πολλά πράγματα για το lip creams από essence . Την άποψή μου μπορείτε να την διαβάσετε εδώ .Πάντως, για τα 3 ευρώ που κοστίζουν , και για την απόδοση τους , σίγουρα αξίζουν !! 
  • Ένα βερνίκι νυχιών από την MD Professionel , στην απόχρωση 314 . Είναι η δεύτερη φορά που αγοράζω την συγκεκριμένη απόχρωση ,καθώς μου αρέσει πολύ πάνω στα νύχια μου , και θεωρω΄πως ταιριάζει σε κάθε εποχή . Η τιμή του ήταν στα 4 ευρώ . 

  •  Το ξέρω σας κούρασα, αλλά αυτή είναι η τελευταία εικόνα . Για το πρώτο , μπορείτε να διαβαστε αναλυτικό review εδώ
  • Και τέλος , αυτό το scrub από Κορρε , που το ήθελα εδώ και πολύ καιρό , έχει απίστευτο άρωμα , κάνει  καλή απόλεπιση και δεν ξηραίνει καθόλου την επιδερμίδα. Η τιμή του είναι στα 9 ευρώ περίπου απο συνοικιακό φαρμακείο, αλλά σίγουρα θα το βρειτ φθηνότερα από online φαρμακείο . 

Αυτά είναι λοιπόν τα προϊόντα που προτείνω εγώ , και η τιμή τους είναι κάτω από 10 ευρώ . Εσείς ποιά προϊόντα έχετε να προτείνετε? Περιμένω τα σχόλιά σας , γιατί θέλω να δοκιμασω καινούργια πράγματα :3  Ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε το ποστ , φιλιά :*


Υ.Γ : Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στο giveaway που τρέχει στο blog , μέχρι τις 18 Μαϊου .
Για περισσότερες πληροφορίες, πάτα εδώ.

8 σχόλια:

  1. Παλετίτσες να δοκιμάσεις της catrice, Color tattoo της Maybelline, βερνίκια golden rose και beauty line...
    Πολύ ωραίο post! Πολύ καλές προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ :)

      Από Catrice, θέλω να δοκιμάσω πολλά πράγματα , ένα εκ των οποίων είναι και οι σκιές της .Τα color tattoo , δεν τα έχω δοκιμάσει ακομη , αλλά τώρα που πλησιάζει καλοκαίρι , όλο και κάποια ανοιχτή αποχρωση θα παρω . Βερνίκι νυχιών από BeautyLine έχω δοκιμάσει , αλλά δεν με άφησε και τόσο ευχαριστμένη η διάρκεια του :/

      Διαγραφή
  2. Αγαπώ την bb της garnier!!!Πολύ ωραίο post!!!xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορώ πλέον να ζήσω χωρίς τις πούδρες της essence! Ματ πρόσωπο για ατελείωτες ώρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη , είναι ό,τι πρέπει για λιπαρές επιδερμίδες ;)

      Διαγραφή
  4. Λατρευω bb cream!!
    Σας έχω κανει ταγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή όντως :)
      Ευχαριστούμε για ακομη μία φορά Δήμητρα :)

      Διαγραφή