Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Μαϊου

Μετά από απουσια 20 ημερών , κυρίως γιατί δεν είχα κάποιο θέμα για να γράψω , αποφάσισα να γράψω σήμερα για τα αγαπημένα μου προϊόντα Μαϊου . Είναι αρκετά και διαφορετικά από όλα τα άλλα που σας έχω δείξει τις προηγούμενες φορές ( ως επί το πλείστον ) . Πάμε να δούμε ... 




  • Catrice All about Matt plus Shine control make-up ( 010 - Light Beige ) . Καίνουργιο απόκτημα , που ομως με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη από τα αποτελέσματά του . Ισχυρίζεται ότι δίνει ματ αποτέλεσμα , είναι μακράς διαρκείας και είναι oil-free . Στην δική μου περίπτωση , και τα 3 ισχύουν , και γι'αυτο είναι ένα make-up που σίγουρα θα ξανα αγοράσω !! 
  • essence liquid eyeliner (waterproof) . Σας έχω ξαναμιλήσει γι'αυτό το eyeliner . Είναι σταθερό , δεν τρέχει , μένει για ώρες , όντως αδιάβροχο , και έχει και ένα πολύ βολικό βουρτσάκι . 
  • essence all about cupcake lipstick . Ναι , το ξέρω πως έχω θάψει τα κραγιόν της essence , αλλά  το συγκεκριμένο το ηθελα , όχι σαν κραγιόν , αλλά σαν ενυδατικό χειλιών, μιας και το χρώμα που αφήνει στα χείλη μου είναι αναιπαίσθητο . Ετσι λοιπόν , σαν ενυδατικό χειλιών , κάνει μια χαρά την δουλειά του .
  • MAC - Diva . Όλες ξέρετε αυτήν την απόχρωση από την MAC . Είναι ένα βαθυ κοκκινο , με ματ τελείωμα , που όμως δεν δείχνει τις λεπτές γραμμές των χειλιών . Έχει πολύ καλή διάρκεια , δεν ξηραίνει τα χείλη , και γενικά τα κραγιόν από την Mac είναι αξία <3 nbsp="" span="">
  • Μολύβι φρυδιών από την Seventeen , στην απόχρωση 05 Chestnut. Ούτε και γι'αυτό θα σας πω πολλά ... έχει μπει πλέον στην καθημερινότητά μου , είναι σταθερό , μένει για όλη την ημέρα κυριολεκτικά και έχει ένα ωραίο ζεστο καφέ χρώμα . 
  • Cosmo touch blush : Ένα ρουζ που πήρα από το Cosmopolitan στην απόχρωση Peach me Master . Δεν περίμενα ότι θα μου αρέσει τόσο πολύ , και ότι θα μου πηγαινει τόσο , αλλά εξεπλάγην - όχι μόνο εγώ , αλλά και η Χαρά και η φιλη μου η Δαφνη ,η οποία ο ζαχαρώνει :Ρ - . Εχει πολύ καλή απόδοση χρώματος , και πολύ καλή διάρκεια .


  •  Έπειτα από 1 ντεκαπάζ , 5 βαφές μαλλιών ( σε διάστημα 2 μηνών ) και συνεχή χρήση πρέσσας , τα μαλλιά μου λογικώς ζητάνε βοήθεια , μιας και έχουν αφυδατωθεί . Έτσι , για αρχή , είχα αυτό το δείγμα από την sunsilk - keratinology , που όμως το είχα ήδη δοκιμάσει από την φίλη μου, Δαφνη . Εχει κρεμώδη υφή , ελάφριά σύσταση , πολύ ωραίο άρωμα , και πραγματικά βλέπω πολυ καλή δουλειά στα μαλλιά μου .
  • Επειδή όμως μου τελειώνει το δειγμα της Sunsilk , πρόσφατα αγόρασα από την Schwarzkoppf (Gliss) , το Liquid Hair-Repair with liquid keratin . Ειδικεύεται σε ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά , και υπόσχεται αστραφτερή λάμψη στην στιγμή , έως και 100% λιγότερο σπάσιο της τρίχας και προστασία και λείανση της τρίχας . Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως νιώθω τα μαλλιά μου πιο "ασφαλή" με αυτό το προϊόν , είναι λίγο βαρύ βέβαια σαν προϊόν , συγκριτικά με της sunsilk , αλλά γενικότερα μέχρι στιγμής , με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένη .
  • Προτελευταίο προϊόν , μία body lotion από την Nina Ricci .Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη ( αντί της body lotion του Korre ) , γιατί αυτή έχει πιο καλοκαιρινό άρωμα , καθώς είναι και πιο λεπτόρρευστη , γεγονός που την κάνει να απορροφιέται ευκολότερα .
  • Τελευταίο αγαπημένο , ένα βερνίκι νυχιών από την MD Professionel , στην απόχρωση 341 . Είναι ένα ανοιχτό ροδακινί χρώμα , που ταιριάζει γάντι με αυτήν την εποχή . Τα βερνίκια αυτής της σειράς που αρέσει αρκετά , καθώς περιέχουν προβιταμίνη Β5 , έχουν πολύ καλή διάρκεια και χρωματική απόδοση .
Αυτά λοιπόν είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα Μαϊου ...
Ελπίζω να μην σας κούρασε το ποστ <3 span="">
Έχουμε κάποιο κοινό ?

6 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια αγαπημενα! Θα ηθελα να δοκιμασω το make up της catrice

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ :) :)
      Να το δοκιμάσεις , είναι πολύ καλό και πολύ οικονομικό ;)

      Διαγραφή
  2. Το all abount cupcake Το έψαχνα καιρό,τελικά δεν το βρήκα ποτε!Χαχα
    Πολύ ωραία αγαπημένα!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως στον Χόντο της Ερμού όταν είχα πάει , είχαν μείνει 2-3 , γι'αυτό άρπαξα ένα αμέσως :Ρ
      Σε ευχαριστώ Δήμητρα :) :*

      Διαγραφή
  3. Το ρουζάκι μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ! Και το βερνίκι έχει πολύ όμορφο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρουζ είναι πραγματικά πολύ καλό ;)
      Άκρως καλοκαιρινό χρώμα :)

      Διαγραφή