Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Αγαπημένα Ιουνίου !!!

Ναι το ξέρω, έχω κάτι αιώνες να γράψω κάποιο post , και αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους , όπως βαρεμάρα ( ναι , το παραδέχομαι ) , σε κάποιες αλλαγές γενικότερα οι οποίες δεν μου έδιναν και τόσο διάθεση , καθώς επίσης και σε  ένα τέλειο δεκαήμερο στην Κρήτη . Σήμερα λοιπόν , θα σας μιλήσω για τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον καιρό που βρισκόμουν στην Κρήτη . Πάμε να ξεκινήσουμε ... 



(Από αριστερά προς τα δεξιά ) :

  • Avon Glow Bronzing Powder , in medium riviera . Το χρώμα της συγκεκριμένης πούδρας , είναι ό,τι πρέπει για την δικιά μου επιδρμίδα , η οποία είναι αρκετά ανοιχτή . Για τα κοψίματα λοιπόν , εκανε μια χαρά την δουλειά της :) 
  • Sephora blush , in tropical orange no.91 . Ένα ρουζ / μία σκιά η οποία "δείχνει" ππολύ καλύτερα όταν έχεις πάρει χρώμα , καθώς έχει shimmery υφή , και πιο neon απόδοση ;) 
  • essence , blush up powder blush in no.10 - heat wave . Με το συγκεκριμένο προϊόν ξετρελάθηκα , όχι τόσο για το χρώμα του , αλλά για αυτήν την ombre όψη που έχει .  Και αυτό ταιριάζει σε πιο ηλιοκαμμένα look , καθώς έχει πιο neon απόδοση :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Επειδή σε κάθε καλοκαίρι , έχω την τάση να καίγομαι , και να γίνομαι αστακός , φέτος προνόησα , και αγόρασα ένα after sun , με αλόε βέρα , από μία ελληνική εταιρεία , όνοματι Summerline . Περιέχει panthenols και δεν έχει παραβένες . Αυτό που έχω να πω εγώ , είναι πως σαν προϊόν είναι πολύ δροσιστικό και ανακουφιστικό , καθώς τραβάει την "κάψα" του ήλιου :Ρ 
  • Αντιηλιακό ! Το must-have του καλοκαιριού ! Αν μου λέγατε 1 χρόνο πριν να βάλω αντιηλιακό , θα αρνιόμουν κατηγορηματικά , αλλά λένε ότι για να μάθεις , πρέπει να παθεις ... Κάτι τετοιο ισχύει και στην δική μου περίπτωση λοιπόν .. Το συγκεκριμένο αντιηλιακό - δωρο από ένα περιοδικό , με δείκτη προστασίας 30 , είναι αδιαβροχο , κατάλληλο και για πρόσωπο και για σώμα , δεν "κολλάει" πάνω στο δέρμα και είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και για το υπόλοιπο του καλοκαιριού ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Ας περάσουμε στα καλλυντικά :) 

  • Maybelline Color Tattoo in 40, permanent taupe . Το χρώμα απίστευτο , ένα καφέ σοκολατί με ασημένια "νερά" , η απόδοση απίστευτη , το ίδιο και η διάρκεια.
  • Korres - Pomegranate Concealer in PC1 . Μικρό θαυματουργό σωληνάριο , που είναι ικανό να καλύψει ό,ποια ατέλεια έχετε . Το προτίμησα για την διάρκεια του , και για την καλυψη που προσφέρει . 
  • Seventeen eyebrow pencil in no.5 - chestnut . Το πλέον αγαπημένο μολυβάκι φρυδιών από την Seventeen , δεν φεύγει από το νεσεσέρ μου γιατι είναι αδιάβροχο , έχει ΤΗΝ διάρκεια δείχνει τα φρύδια μου πολύ πιο όμορφα σχηματισμένα . 
  • Από κραγιόν , προτίμησα ένα κόκκινο ( κάτι μας είπες τώρα Μαρία ο.Ο ) από την Oriflame , από την σειρά Colourdrop , στην απόχρωση  Liquid Red . Αν και δεν είναι σταθερό σαν κραγιόν , το αντίθετο θα έλεγα , έχει πολύ έντονο χρώμα , που με ένα μολυβάκι από κάτω , θα κρατήσει πολλή παραπάνω ώρα από το αναμενόμενο . 
  • Τέλος , τα βερνίκια που χρησιμοποίησα είναι 2 : Από την MD Proffesionel , της σειράς Selective , την απόχρωση 341 για τα δάχτυλα των χεριών , και από τα βερνίκια της ANNIE , την απόχρωση 244 για τα δάχτυλα των ποδιών  :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τα τελευταία 2 προϊόντα που έχω να σας δείξω , είναι 2 mascara από την Seventeen , και οι 2 σε πολύ καλοκαιρινές αποχρώσεις . Η μία - η X-Traordinaire , στην απόχρωση 5- Τurquoise και η άλλη , η The Stylist , στην απόχρωση 2 - Green . Και οι 2 τονίζουν πολύ όμορφα τα μάτια , και πιστεύω πως οι χρωματιστές mascara , είναι ό,τι πρέπει για τα καλοκαρινά μακιγιάζ !! :) 


Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο στις πρώτες μου διακοπές . Έχουμε κάποιο κοινό ? Θα χαρώ να δω τα σχόλιά σας :) 

Καλά να περνάτε :* 

2 σχόλια:

  1. Αντιηλιακό ! Το must-have του καλοκαιριού! = ΑΠΛΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ YOUTH LAB DERMOCOSMETICS.
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΔΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο , λάθος μου που δεν το διευκρίνησα :)
      Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή