Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Αγαπημένα του 2013 Νο.2





Μαρία : 
Μία μάσκαρα από την ΜUFE , η Smoky Lash . Το πλαστικό της βουρτσακι δίνει πιο πολύ όγκο και καμπυλότητα , και λιγότερο μήκος . Ωστόσο , είναι μία μάσκαρα που την έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο από κάθε άλλη αυτήν την χρονιά , γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το εφέ που δίνει στις βλεφαρίδες μου . Σε μαύρη απόχρωση , δίνει ένα δραματικό ύφος , που ταιριάζει πιο πολύ για βραδινές εμφανίσεις ( ωστόσο εγώ την φοράω και για πρωί :Ρ ) . Για την τιμή της , αξίζει και με το παραπάνω .





Xαρά:
Την δοκίμασα πέρυσι τον Δεκέμβρη,
 την αγάπησα και εκ τότε την χρησιμοποιώ μανιωδώς!(Εννοείται πως έχει τελειώσει).Αλλά θα την ξανά αγοράσω και ξανά και ξανά και ξανά!Και η μανία μου με την συγκεκριμένη mascara δεν είναι τυχαία!Κάνει ότι υπόσχεται!Πλούσιο χρώμα,3D όγκος. Είναι μια πλούσια μάσκαρα που γεμίζει τις βλεφαρίδες χωρίς να τις βαραίνει ενώ είναι εμπλουτισμένη με τονωτικά ιχνοστοιχεία, εκχύλισμα βαμβακιού, πολυμερή Ηλίανθου και Σταφύλι που δυναμώνουν και προστατεύουν τις βλεφαρίδες.Δυστυχώς, η τιμή της είναι 19,90 αλλά πιστεύω πως αξίζει να δώσετε αυτό το ποσό για αυτή την υπέροχη mascara.




Μαρία:
Ένα gel eyeliner για το οποίο σας έχω μιλήσει επανειλλημένα ( κυρίως στο κανάλι μου στο YouTube ) . Είναι από την Maybelline , από την σειρά  Eyestudio Lasting Drama , 01 Black
. Η τιμή του είναι στα 10 ευρώ , και πρέπει να πω πως στην αρχή μου είχαν φανεί πολλά αυτά τα 10 ευρώ .Όμως βλέποντας ότι το έχω από τον Ιούλιο , και περιέχει μέσα πάρα πολύ προΪόν έχω αναθεωρήσει . Πολύ μαύρο χρώμα, δεν είναι αδιαβροχο , αλλά αφαιρείται με δυσκολία , και η συσκευασία περιέχει ένα πινελάκι , το οποίο με έχει βολέψει αρκετά .


 
Έχω κάνει ένα review για το eyeliner , το οποίο θα το βρείτε εδώ :)


PC1Χαρά:Θα μπορούσα να πω ότι είναι μία από τις
πιο επιτυχημένες αγορές που έχω κάνει.
Μην το βλέπετε έτσι μικρο!Με ελάχιστη
ποσότητα μπορείς να καλύψεις όλες τις
ατέλειες αλλά και τους μαύρους κύκλους.

Προειδοποιώ ότι η τιμή του είναι στα 15
ευρώ για 1,50Ml. και ότι στην αρχή θα
σας φανεί πηχτό!Ωστόσο, αν βάλετε
μια ποσότητα σε μέγεθος ενός μπιζελιού
στο χέρι σας και το "ζεστάνετε" με το
δάχτυλο σας πριν το βάλετε στην
προβληματική περιοχή θα έχετε άψογα
αποτελέσματα!Πιο συγκεκριμένα, αυτό
το μικρο 
διορθωτικό concealer με ρόδικαλύπτει πλήρως μαύρους κύκλους,
κοκκινίλες και ατέλειες και χαρίζει
ομοιόμορφο, φωτεινό αποτέλεσμα
μεγάλης διάρκειας.
Επιπλέον, τ
ο εκχύλισμα από Ρόδι,
πλούσιο σε τανίνες και πολυφαινόλες,
προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία.


                                                                   

Μαρία :
Ένα foundation για το οποίο σας έχω μιλήσει πάρα πολλές φορές , και εδώ , αλλά και στο κανάλι μου Youtube  (εδώ) . 
Αναφέρομαι στο mousse foundation από την Essence , στην πόχρωση 02 matt beige . Παρόλο που κοντεύει να μου τελειώσει , σίγουρα θα το ξανα αγοράσω , καθώς καλύπτει ο,ποια μικροατέλεια έχω στο πρόσωπό μου ,αφήνει πουδρένια υφή , η λιπαρότητα δεν εμφανίζεται για αρκετό διάστημα , και φυσικά είναι πολύ οικονομικο ( 4 -5 ευρω ) . 


Χαρά:
Παρ' όλο που είναι ακριβή (28 ευρώ για 10Ml.)
την αγαπώ!Οι λόγοι είναι πολλοί!Δηλαδή, είναι
μια 
Oil-free πούδρα με βιταμίνες και βιομιμητικά
συστατικά που εξασφαλίζουν υψηλή συμβατότητα
και φυσικό, ματ αποτέλεσμα.Και για να δικαιολογηθώ 

για το μεγάλο αυτό ποσό που έδωσα θα σας πω 

ότι η προβαλλόμενη πούδρα είναι πολυβιταμινούχα!
Η πρώτη βιταμίνη που περιέχεται είναι η Βιταμίνη C

ή αλλιώς ασκορβικό οξύ, σημαντικός παράγοντας
σε αρκετές συνθέσεις καλλυντικών, προσφέρει
αντιοξειδωτική δράση, μπλοκάροντας τις ελεύθερες
ρίζες. Επιπλέον, παρουσιάζει σημαντική προληπτική
και επανορθωτική δράση σε χρωματικές αλλοιώσεις της επιδερμίδας, ενώ χαρίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα κύτταρα και προστατεύει το δέρμα λόγω των αντιφλεγμονωδών και καταπραϋντικών ιδιοτήτων της.Ενώ η δεύτερη είναι η 
Βιταμίνη Ε:Στην κοσμετολογία, η βιταμίνη Ε [τοκοφερόλη] προστατεύει τα κύτταρα, προφυλάσσοντας τα από τις ελεύθερες ρίζες [κύρια αιτία για την εμφάνιση της πρόωρης γήρανσης], ενώ αυξάνει την ελαστικότητα και την ικανότητα συγκράτησης της υγρασίας στο δέρμα, προσδίδοντας απαλότητα στην επιφάνειά του. Εκτός από τις συνθέσεις ενάντια στο στρες και την αντιγηραντική της δράση, η βιταμίνη Ε ενισχύει τη φυσική παραγωγή κολλαγόνου [στοιχείου απαραίτητου για τη διατήρηση της νεανικότητας της επιδερμίδας] και προσφέρει στην επιδερμίδα βαθιά ενυδάτωση και αντιφλεγμονώδη προστασία.



Μαρία : Από αυτό το ποστ , δεν θα μπορούσε να λείπει αυτό το μολύβι χειλιών από DOROTHY  L . Ναι το ξερω , έχω καταντήσει κουραστική , όμως για τα αγαπημένα του 2013 δεν γράφω ? ;) Έχω την απόχρωση 510 , ένα σκούρο βυσσινί , με ματ τελίωμα που διαρκεί για αρκετές ώρες . Η τιμή του στα 5 ευρω . Αν θα το ξανα αγοραζα ? Φυσικα :)  
Χαρά:
Είναι ένα από τα πράγματα που
θα είναι παντα μες την τσάντα μου!Είναι μικρό με εύχρηστη συσκευασία και μπορείς να το απλώσεις στα χείλη χωρίς καθρέφτη (κάτι που δεν θα μπορούσα
να το κάνω με ένα συνηθισμένο lip-gloss).Πλούσια φόρμουλα που συνδυάζει τη λάμψη του lipgloss και την απαλή υφή του lip butter, αφήνοντας τα χείλη απαλά και ενυδατωμένα (δηλαδή τέλειο και για χειμώνα), δίνοντας την αίσθηση της υγρής λάμψης. Η κρεμώδης υφή απλώνεται ομοιόμορφα στα χείλη, χωρίς να κολλάει. Ο συνδυασμός φυτικών εκχυλισμάτων και ελαίων προσφέρει θρέψη και προστασία, ενώ τo έντονο χρώμα δίνει φωτεινό αποτέλεσμα στα χείλη.
που πάντα Η τιμή είναι στα 7,50 ευρώ για 10Ml. και εννοείται πως μόλις τελειώσει θα το ξανά αγοράσω.




Μαρία : Μία βάση από τα Sephora , την οποία σίγουρα θα την ξέρετε . Έχει σιλικονούχα σύσταση , με αποτέλεσμα να γεμίζει κάθε "ατέλεια" , δημιουργώντας έτσι ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα . Το make up στρώνει πολύ εύκολα , και αποτρέπει την εμφάνιση λιπαρότητας . Η τιμή της είναι στα 11, 40 ευρώ , και ναι , θα την ξανα αγοραζα :)
Max Factor Max Effect Gloss Cube Peach Rose 2Χαρά:Μένει αρκετή ώρα στα χείλη, είναι ενυδατικό, αφήνει ένα διακριτικό αλλά ωραίο αποτέλεσμα, δίνει λάμψη "υγείας" και τελευταίο αλλά βασικότερο, δεν είναι κολλώδες !

Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους που το αγάπησα.

Θα το βρείτε στο Hondos Center στην τιμή των 8 ευρώ.



1 σχόλιο: