Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Yet another X-Mas Haul :)

Μιας και φέτος έχω ευχαριστηθεί αρκετά τα ψώνια , είπα να σας δείξω αυτήν την φορά από το blog κάποια (  λίγα ) πράγματα που πήρα :) Είναι και ρούχα αλλά καλλυντικά . Ας ξεκινήσουμε :



1:
Μια τσάντα από την εταιρεία Thiros ( εδω ) , δώρο της μητέρας μου . Η τιμή της στα 35 ευρώ αν θυμάμαι καλά . Δεν έχει πολλές θήκες , αλλά είναι ό,τι πρέπει για να πηγαίνω στην Σχολη , έχει αρκετό χώρο , και είναι σε στυλ ταχυδρόμου .

Επίσης μία μπλούζα από Η&Μ . Είναι σε μαύρο χρώμα , και είναι ρηχτή , όπως φαίνεται και στην φωτογραφία . Είναι αρκετά λιτό σχέδιο , και η τιμή της μπλούζας ήταν στα 10 ευρώ .


2:

Ένα σύστημα καθαρισμού από την Byphasse. Το αγόρασα από τα Oggi επί της Πατησσίων , και το καθένα κόστισε 3 ευρώ . Από αριστερά προς τα δεξιά : Ένα γαλάκτωμα καθαρισμού για όλους τους τύπους δέρματος , με βιταμίνες Ε και προ-βιταμίνη . Ισχυρίζεται ότι απομακρύνει τους ρύπους και το σμήγμα καθώς και το μακιγιάζ . Είναι στα 500 ml . Έπειτα , ένα toner , που είναι και αυτό για όλους τους τύπους επιδερμίδας , δεν περιέχει χρωστικέςούτε αλκοόλ , είναι και αυτό για όλους τους τύπους δέρματος και είναι στα 500 ml . Τέλος ένα gel καθαρισμού , που είναι και αυτό για όλους τους τύπους επιδερμίδας , έχει ουδέτερο pH , δεν περιέχει parabens ( ούτε τα άλλα 2 προϊόντα περιέχουν ) και περιέχει βιταμίνη Ε . Είναι στα 200 ml .

3: 
Αυτό το πακέτο ουσιαστικά είναι ένα δώρο για την μητέρα μου . Περιέχει όπως βλέπετε μία μάσκαρα ( Volume Million Lashes ) , και μία αντιριτυδική κρέμα για ηλικίες 50+ . Η τιμή του ήταν στα 24 ευρώ , τιμή πολύ καλή θεωρώ για 2 τέτοια προϊόντα . Για την μάσκαρα σίγουρα θα σας πω την γνώμη μου , μιας και θα την συγκρίνω με αυτήν που ήδη έχω , την Extra Volume Collagene Waterproof Mascara :)


4:Και τελευταία πραγματα που αγορασα είναι : ένα lip gloss από την Εssence , στην απόχρωση 10 pretty witty . Έχει πολύ ωραία γεύση ( :Ρ ) , και πάρα πολύ ωραίο χρώμα , το οποίο παρόλο που είναι lip-gloss , βγαίνει αρκετά ωραία πάνω στα χείλη . Η τιμή του 2,80 ευρώ .




Έπειτα μία μάσκαρα από την Oriflame , δώρο από το Cosmopolitan  . Είναι η very me fat lash mascara , έχει πλαστικό βουρτσάκι , και απ΄ότι κατάλαβα , δίνει όγκο .



Τέλος μια κρέμα ημέρας από την Nivea , κατάλληλη για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες, η οποία ισχυρίχεται ότι δίνει ματ όψη . Μόλις τελειώσω της Bioten που έχω τωρα , σίγουρα θα έρθει review ;)







Αυτά ήταν τα τελευταία πραγματα που αγόρασα για τις γιορτές ... δεν μπορώ να πω , είμαι ευχαριστημένη και με το παραπάνω :) Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω ? Ποιά είναι η άποψή σας ? :)

5 σχόλια:

  1. Τι ωραία πραγματάκια!!Την μάσκαρα της l'oreal θέλω πολύ να την δοκιμάσω!!Να μας κάνεις review!!Πόσο ωραίο το lipgloss από Essence!Δν θυμάμαι να το έχω δει στα Hondos της περιοχής μου!Θα το πάρω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα θα κάνω ένα review για την μάσκαρα ;) Εγώ το πήρα από το Hondo του Συνταγματος , που έχει αρκετά πράγματα από Essence :) Αξίζει πάντως να το πάρεις , και όχι μόνο αυτό , αλλά και τα άλλα χρώματα της σειράς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mεγιά ειναι ολα πολυ ωραία!!έγινα μέλος!
    Αν θελεις ριξε μια ματια στο μπλογκ μου,θα χαρω να γινεις μελος κι εσυ αν θέλεις!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ :D Μόλις προστέθηκε ένα ακόμη μέλος στο blog σου :))
      Και όσο για την playlist , τα εύσημα πάνε κατα κύριο λόγο στην Χαρα :D

      Διαγραφή